Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

JBL Tune 225TWS koppelen aan Samsung Galaxy Watch active

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2020 11:27 AM)
1996 Weergaven
Daisy94
First Poster
Opties

Onlangs heb ik een Samsung Galaxy Watch active gekocht en probeer deze nu voor het hardlopen te koppelen aan mijn oortjes (jbl tune 225TWS), maar het horloge scant de oordopjes niet. Ik kan ze wel koppelen aan m’n telefoon, dus het ligt niet aan de oortjes. Nu las ik op dit forum al dat meer mensen er last van hadden en dat bleek dat de oordopjes niet meer compatible waren... is dit voor deze jbl ook het geval? En welke oordopjes zouden wel compatible zij voordat ik straks nieuwe oordopjes koop en deze ook niet kan koppelen? 

0 Likes
6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Daisy94, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community.

Om je oortjes te koppelen met de Watch, dien je deze in de "pairing-modus" te zetten. Je kunt vervolgens je Watch laten zoeken en scannen naar de beschikbare Bluetooth oortjes.

Wanneer je deze niet ziet in de beschikbare apparaten op je Watch kun je deze helaas niet koppelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Daisy94
First Poster
Opties

Beste Martijn,

bedankt voor je reactie.

jammer! Ik had al z’n vermoeden.

als ik oordopjes van Samsung koop kan ik deze wel ten alle tijden koppelen?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Alle draadloze oordopjes van samsung werken in combinatie met de galaxy watch active.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je reactie.

Zelf heb ik de Galaxy Buds+ en een Galaxy Watch Active en kan deze zonder problemen koppelen met elkaar.

Ook heb ik een koppeling gemaakt met een AKG Y500 hoofdtelefoon.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Je kunt proberen om bluetooth uit te schakelen op alle apparaten die eerst met jou oordopjes verbonden waren (bijvoorbeeld je telefoon). Dat werkte bij mij ook met de Galaxy Buds Live, zie:
https://eu.community.samsung.com/t5/wearables/buds-live-met-een-windows-pc/m-p/1980668#M10082
0 Likes
mjan60
Student
Opties
Ik heb oortjes van jbl, in eerste instantie kon ik niet koppelen met samsung watch 4, maar na het uitzetten bluetooth op telefoon wel gelukt.
Scheelt aanschaf van nieuwe samsung oortjes