Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik een andere sport toevoegen aan mijn horloge?

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2019 09:49 PM)
5744 Weergaven
SeanLynch
Apprentice
Opties

Ik zou graag bij mijn 'activity tracker' de sporten: klimmen en tennis toe willen voegen. Maar dit kan ik helaas nergens vinden. Is er ergens een aanvulling te downloaden?

0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Helaas staat mijn sport nergens in de lijst van samsung health. ook niet in de App

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Anonymous User, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, om welke sport zou het gaan? En welke Watch heb je? Je kan op de Watch ook Andere training selecteren en deze achteraf in de Samsung health wijzigen.  

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Elise95
First Poster
Opties

Beste Martijn,

Ik heb de Watch 4 en zie graag de mogelijkheid om een bootcamp les te registreren. Dus dit is hardlopen met een workout tussendoor. Is er zoiets mogelijk dat ik zowel de verbrande calorieën als het aantal km kan zien? 

Ik hoor het graag,

Elise

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Elise95, goedemorgen.

Dat is behoorlijk ingewikkeld om te kunnen registreren. De Watch kan een andere activiteit niet zelf herkennen. Wel kan je gebruik maken van een interval training of een ander optie is om de training apart te registreren, via een tegel kan je dan snel de training starten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
trude12
First Poster
Opties
Ik zou graag het kickbiken/ steppen toegevoegd zien. Geen van de sporten die erop staan lijkt op deze beweging
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @trude12, goedemiddag.

Via de Samsung Members-app kan je ook een suggestie indienen met dit verzoek. Wellicht dat dit in de toekomst zal worden toegevoegd als activiteit aan de Watch of Samsung Health 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
RolfG
Apprentice
Opties
Jammer dat je een zelfaangemaakte training in de health app niet kan toevoegen op je horloge
kingbalou
First Poster
Opties
Ik doe hybride. combinatie loopband met afwisselend verschillende oefeningen. mede sporters zetten hun horloge op cardio of hit. Beide staan niet op mijn galaxy s4. Kan dit toegevoegd worden?
0 Likes