op 16-10-2022 10:19 AM
Hallo,
Ik heb de Galaxy Watch 5 ontvangen die je gratis kreeg bij aankoop van een Galaxy Flip 4. Maar nu vraag ik me af hoe het zit met de garantie bij eventuele gebreken. Ik heb geen aankoopbewijs, factuur of garantiebewijs gekregen. Hoe kan ik dan eventueel garantie claimen?
op 17-10-2022 09:42 AM
Je hebt in dit geval het horloge gekregen van tele-2/t-mobie?
Dan zal je garantie in eerste instantie via hun lopen, meestal is de pakbon je "aankoopbewijs" in het geval van een promotie.
Daarnaast heb je in principe altijd recht op fabrieksgarantie en kan je hier vaak ook de datum van uitkomst aanhouden.
op 17-10-2022 09:48 AM
op 17-10-2022 09:56 AM
Dat is vreemd. Waar heb je hem aangevraagd via Samsung?
Als je iets via Samsung besteld wordt het vrijwel altijd verzonden via Dynalogic en altijd gewoon netjes verpakt in de originele verpakking (nieuw in doos) incl pakbon.
op 17-10-2022 10:06 AM
Ik heb de Watch aangevraagd via https://www.samsungpromotions.nl/galaxywatch5. Ik kreeg de bevestiging per e-mail van samsungpromotions@mconomy.nl:
"Bedankt voor je deelname aan de Galaxy Watch5 LTE campagne!
Je aanvraag is goed ontvangen.
Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces.
Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons bericht per email of jouw aanvraag is goedgekeurd.
Indien jouw aanvraag is goedgekeurd, wordt jouw Galaxy Watch5 LTE binnen 6 weken verzonden.
Met vriendelijke groet,
Samsung
En drie dagen later:
"Je aanvraag is goedgekeurd
Binnen 6 weken wordt de Galaxy Watch5 LTE naar onderstaande adres verzonden.
[Dan wat reclame over T-Mobile Multisim]
Mocht je nog vragen hebben of mochten je gegevens niet kloppen kun je contact met ons opnemen via samsungpromotions@mconomy.nl
Met vriendelijke groet,
Samsung"
En inderdaad ontving ik binnen zes weken de Watch, maar dan niet van Dynalogic, maar van Stock today, zonder pakbon.
op 17-10-2022 11:59 AM
Dit is in dit geval niet direct bij Samsung, ook al laten ze het wel voorkomen alsof dit zo is.. Bij Samsung zelf gaat alles via: https://www.samsung.com/nl/promo/
Het lijkt geen no reply email adres, dus mogelijk dat je daar een mail naartoe kunt sturen met je vraag?
op 18-10-2022 10:54 AM
@Anonymous User
Hi there, goedemorgen.
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst 💙 Wanneer je via een promotie actie een gratis product hebt gehad kan je de pakbon die wordt meegeleverd bij dit product gebruiken als garantie bewijs. Hier staat de datum op samen met het product en jouw gegevens. Maak hier voor de zekerheid een foto van en bewaar deze in één van je clouddiensten 😉
Groeten,
Martijn