Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stappenteller watch4

(Onderwerp aangemaakt op: 15-10-2022 05:08 PM)
489 Weergaven
Mirian83
First Poster
Opties

Ik gebruik nu al een tijdje watch4. Mijn moeder heeft de watch3 en als wij samen gaan wandelen telt haar smartwatch veel meer stappen dan mijn 4. (Dit scheelt op 10.000 stappen tussen de 3500en 4000 stappen. (Zij heeft dus veel meer stappen dan mij op haar horloge staan) Voorheen had ik de watch2 en haalde ik altijd 6000 stappen rond het middaguur en nu heb ik na mijn werk s avonds nog niet eens de 6000 stappen gehaald. Moet ik ergens de instellingen veranderen zodat hij wel meer stappen gaat tellen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_FKRtpJm 

Is jouw Watch verder up-2-date? En heb je de Watch ook al een teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Het tellen van stappen gaat automatisch en hier is geen instelling voor. Het kan zijn dat het horloge4 de stappen nauwkeuriger berekent in vergelijking met de andere 2 horloges. Zorg ervoor dat het horloge niet te los wordt gedragen. Ik stel voor dat u een zelftest doet - loop 100 stappen terwijl u het horloge draagt ​​en controleer of het horloge 90-110 stappen laat zien (om een ​​foutmarge toe te staan). Hoewel, niet strikt vereist, GPS aanzetten.

missMir
Apprentice
Opties
Vanmiddag een ronde gelopen en 10x tot 100 stappen geteld. Het horloge gaf maar 543 stappen aan. Ik doe het horloge al zo strak mogelijk om mijn pols.

Ohja andere naam, maar het is mijn openingspost, krijg m'n naam niet terug veranderd...
MartijnK
MegaStar
Opties

Het kan soms iets langer duren voordat er stappen worden geregistreerd op de Watch 4. Hierbij een stukje uitleg over d e stappen registratie van de Watch4

Groeten,

Martijn

0 Likes
missMir
Apprentice
Opties
Ik wachtte al de keren ook even om te kijken wat het verschil uiteindelijk was. En ik snap dat er altijd wel verschil kan zitten tussen wat de ene horloge meet en wat de andere meet. Maar 3500 tot 4000 stappen is een behoorlijk verschil... zou het ook mogelijk kunnen zijn dat er qua telling iets fout loopt (soort van fout in het horloge) wanneer ik het horloge van mijn moeder omdoe en hetzelfde stuk loop telt dat horloge veel meer stappen namelijk...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is dan maar de vraag welke Watch het juist heeft. Wanneer het wat langer duurt voordat de stappen worden geteld is het ook logisch dat het verschil zo groot is. Heb je de Watch al eens gereset? 

Maakt dit geen verschil dan kan je dit ook laten nakijken bij één van een van onze Service Punten. Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

0 Likes
Members_FKRtpJm
Student
Opties

Hallo Martijn,

Mijn Galaxy watch 4 classic, registreert soms helemaal geen stappen wanneer ik wandel.  Dan stopt die ermee tijdens de wandeling. Hoe kan ik dat oplossen?

Groetjes lindsay 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_FKRtpJm 

Is jouw Watch verder up-2-date? En heb je de Watch ook al een teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_FKRtpJm
Student
Opties

Hij is up to date, ik zal de fabrieks instellingen eens terug zetten. Dankjewel