op 22-11-2024 09:31 AM
Toen het in Nederland uitkwam meteen besteld. Maar sinds een kleine 2 weken geleden merkte ik dat van de een op andere moment de batterij dezelfde dag leeg is als dat ik deze had opgeladen. Ik heb deze opgestuurd ter reparatie maar ze hebben de klacht niet geconstateerd, wat absurd is want toen ik het terug kreeg merkte in binnen een halfuur dat de batterij snel leeg ging.
Als argument hebben ze gehanteerd dat er grondig hebben nagekeken en geen defect aan mijn toestel hebben ontdekt. Overigens ook meteen erbij gezegd dat het nu nog gratis is maar de volgende keer onderzoekskosten in rekening brengt.
Heb ongeveer tig keer gebeld en word ik doodleuk doorverbonden met iemand die zijn/haar headsetje niet op heeft en iedere keer doorverbonden aan dezelfde persoon. Vervolgens door iemand van de technische support 'geholpen' die aangaf dat er alleen garantie zit op hardware en ik betwist dat er überhaupt een capabel iemand ernaar gekeken heeft of er niet een technische mankementje eraan zit. Vervolgens doorverwezen naar de Samsung Wearable app om een foutrapport te sturen maar dit werkt niet eens (voor de Galaxy Ring).
Later via whatsapp iemand gesproken die mijn issues en klacht zou doorgeven maar we zijn ook weer een week verder zonder dat ik enige bevestiging heb ontvangen dat er iets in behandeling is genomen of er naar een oplossing wordt gewerkt. Overigens verwezen naar de Samsung Members app om daar het foutrapport in te maken, maar deze ondersteunt (bij mij althans) de Galaxy Ring niet.
Met andere woorden, product is bagger (risico ligt overigens volledig bij mij on een gen1 te kopen), ondersteuning voor het item is er nog niet eens en de ondersteuning van Samsung is ook nog eens kwalitatief uitermate teleurstellend.
Meer mensen die problemen hebben met hun ring en/of een oplossing weten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-11-2024 10:17 AM
Hallo @William90,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Voor een second opinion kan je ook gaan naar 1 van onze `Service Centers. Mijn collega kan daar het persoonlijk bekijken en dan bepalen wat voor reparatie hij laat uitvoeren. Zie de link hieronder voor de locaties en om een afspraak te maken. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 17-02-2025 02:48 PM
Hallo @Anke66,
Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder. Zie de onderstaande link voor meer informatie over de batterijleven van de Ring. Kan je ons laten weten of je er zo uitkomt?
Met groet,
Ajay
op 11-03-2025 12:24 PM
Hallo @Boa-D,
Bedankt voor de statusupdate. Ik heb het intern kunnen bespreken. We raden aan om een log aan te maken via de Wearable app en daarna te gaan naar 1 van onze Service Centers. Mijn collega kan dan kijken of nog een reparatie of misschien een andere oplossing mogelijk is.
Open de Galaxy wearable app ---> Klik op de 3 horizontale strepen in het menu ---> Klik op het tandwieltje om in de instellingen te komen ---> Klik het Galaxy Wearable menu aan ---> Klik 5 keer op "Galaxy Wearable" ---> Verstuur het gemaakte rapport ---> Het systeem gaat de data verzamelen ---> Deel de gemaakte log ---> Het logboek maken en opslaan.
Zie de onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken. Kan je dan ons op de hoogte blijven houden of je er dan wel ermee uitkomt? Zo nee, dan kijk ik voor je verder.
Met groet,
Ajay
op 22-11-2024 01:42 PM
op 22-11-2024 01:48 PM
op 26-11-2024 10:17 AM
Hallo @William90,
Bedankt voor jouw bericht en feedback. Voor een second opinion kan je ook gaan naar 1 van onze `Service Centers. Mijn collega kan daar het persoonlijk bekijken en dan bepalen wat voor reparatie hij laat uitvoeren. Zie de link hieronder voor de locaties en om een afspraak te maken. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 27-12-2024 12:02 PM
op 19-01-2025 11:39 AM
op 14-02-2025 07:22 AM
op 17-02-2025 02:48 PM
Hallo @Anke66,
Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder. Zie de onderstaande link voor meer informatie over de batterijleven van de Ring. Kan je ons laten weten of je er zo uitkomt?
Met groet,
Ajay
op 28-02-2025 06:10 PM
op 28-02-2025 08:02 PM