Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

batterij galaxy ring snel leeg (+/- 4 uurtjes)

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2024 09:31 AM)
310 Weergaven
William90
Apprentice
Opties

Toen het in Nederland uitkwam meteen besteld. Maar sinds een kleine 2 weken geleden merkte ik dat van de een op andere moment de batterij dezelfde dag leeg is als dat ik deze had opgeladen. Ik heb deze opgestuurd ter reparatie maar ze hebben de klacht niet geconstateerd, wat absurd is want toen ik het terug kreeg merkte in binnen een halfuur dat de batterij snel leeg ging.

Als argument hebben ze gehanteerd dat er grondig hebben nagekeken en geen defect aan mijn toestel hebben ontdekt. Overigens ook meteen erbij gezegd dat het nu nog gratis is maar de volgende keer onderzoekskosten in rekening brengt.

Heb ongeveer tig keer gebeld en word ik doodleuk doorverbonden met iemand die zijn/haar headsetje niet op heeft en iedere keer doorverbonden aan dezelfde persoon. Vervolgens door iemand van de technische support 'geholpen' die aangaf dat er alleen garantie zit op hardware en ik betwist dat er überhaupt een capabel iemand ernaar gekeken heeft of er niet een technische mankementje eraan zit.  Vervolgens doorverwezen naar de Samsung Wearable app om een foutrapport te sturen maar dit werkt niet eens (voor de Galaxy Ring). 

Later via whatsapp iemand gesproken die mijn issues en klacht zou doorgeven maar we zijn ook weer een week verder zonder dat ik enige bevestiging heb ontvangen dat er iets in behandeling is genomen of er naar een oplossing wordt gewerkt. Overigens verwezen naar de Samsung Members app om daar het foutrapport in te maken, maar deze ondersteunt (bij mij althans) de Galaxy Ring niet.

Met andere woorden, product is bagger (risico ligt overigens volledig bij mij on een gen1 te kopen), ondersteuning voor het item is er nog niet eens en de ondersteuning van Samsung is ook nog eens kwalitatief uitermate teleurstellend. 

Meer mensen die problemen hebben met hun ring en/of een oplossing weten? 

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @William90,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Voor een second opinion kan je ook gaan naar 1 van onze `Service Centers. Mijn collega kan daar het persoonlijk bekijken en dan bepalen wat voor reparatie hij laat uitvoeren. Zie de link hieronder voor de locaties en om een afspraak te maken. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anke66,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder. Zie de onderstaande link voor meer informatie over de batterijleven van de Ring. Kan je ons laten weten of je er zo uitkomt?

https://bit.ly/413jIPX

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Boa-D,

Bedankt voor de statusupdate. Ik heb het intern kunnen bespreken. We raden aan om een log aan te maken via de Wearable app en daarna te gaan naar 1 van onze Service Centers. Mijn collega kan dan kijken of nog een reparatie of misschien een andere oplossing mogelijk is.

Open de Galaxy wearable app ---> Klik op de 3 horizontale strepen in het menu ---> Klik op het tandwieltje om in de instellingen te komen ---> Klik het Galaxy Wearable menu aan --->  Klik 5 keer op "Galaxy Wearable" ---> Verstuur het gemaakte rapport ---> Het systeem gaat de data verzamelen ---> Deel de gemaakte log ---> Het logboek maken en opslaan. 

Zie de onderstaande link voor de locaties en om een afspraak te maken. Kan je dan ons op de hoogte blijven houden of je er dan wel ermee uitkomt? Zo nee, dan kijk ik voor je verder.

Met groet,

Ajay

Community Manager

13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat is het reparatienummer? En waar heb je de Ring gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
William90
Apprentice
Opties
iRMADRSA18491652. Ring besteld via Samsung.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @William90,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Voor een second opinion kan je ook gaan naar 1 van onze `Service Centers. Mijn collega kan daar het persoonlijk bekijken en dan bepalen wat voor reparatie hij laat uitvoeren. Zie de link hieronder voor de locaties en om een afspraak te maken. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
William90
Apprentice
Opties
Update: gevraagd om nogmaals mijn ring op te sturen, na een klein weekje kreeg ik een melding dat het is opgelost. Resultaat: vervangende ring met als melding op de servicebon dat het symptoom (van het probleem) niet beschikbaar is.

Volgens mij ontbreekt de kennis/tools om dergelijke problemen te kunnen onderzoeken, wat begrijpelijk is bij een nieuw product maar wel jammer dat ik mijn ring 5 weken kwijt ben en veel stress vanwege allerlei communicatie om het omgeruild te krijgen. Eind goed al goed, nu hopen dat mijn nieuwe ring geen issues heeft.
Boa-D
Journeyman
Opties
Vergelijkbaar fenomeen hier, Galaxy Ring op 5 oktober gekocht.

Continue gedragen, en gebruikt bij dagelijkse en wekelijkse workouts. 6,5-7 dagen accu, zonder problemen.
Sinds 4-5 januari opeens drastisch gereduceerd naar 4 dagen en een paar uur. Ring twee keer via reset proberen te fixen, zonder enig resultaat. Gezien jouw ervaringen hier gedeeld meld ik hem wel direct aan bij Coolblue!
0 Likes
Anke66
First Poster
Opties
Ik heb precies het zelfde probleem...
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anke66,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder. Zie de onderstaande link voor meer informatie over de batterijleven van de Ring. Kan je ons laten weten of je er zo uitkomt?

https://bit.ly/413jIPX

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
riaja
Explorer
Opties
Exact hetzelfde hier, op 7 oktober mijn ring ontvangen en ineens 2 weken geleden snel leeg, afgelopen week binnen 4 uur. Het hele verhaal hier gelezen en alle tips en trucs van Ajay geprobeerd, helaas. Dus aangemeld voor reparatie en het werd afgelopen woensdag gehaald, vandaag weer terug, niets geconstateerd en volgende keer krijg je kosten in rekening gebracht. Ik heb hem nu een uur om en nog geen 75% er meer in. Vaag ik zie het binnen een uur dat er niets mee gedaan is en ze hebben niets geconstateerd, wat hebben ze dan wel gedaan? Anders dan mij met een probleem op te zadelen. Waardeloos slecht product dat kan bij iets nieuws , maar dan ook nog een waardeloze service vind ik echt ongelofelijk.
0 Likes
William90
Apprentice
Opties
Dan heb je exact hetzelfde probleem als ik, na de 2e keer opsturen hebben ze het maar vervangen maar dat heb je kunnen nalezen.. de mijne werkt voorlopig maar het is gewoon aftellen tot er iets mis is. Sterkte ermee en hoop dat ze het voor je willen oplossen. Waarschijnlijk lukt het pas tot je de juiste persoon bij samsung hebt gevonden die je verder wilt helpen.
0 Likes