Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch trilt niet meer bij WhatsApp bericht

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2021 07:13 PM)
5213 Weergaven
SaskiaH
Apprentice
Opties

Ik heb sinds een aantal maanden mijn galaxy smart watch 2. Deze werkte altijd prima en ineens trilt ie niet meer als ik een whatsapp bericht krijg. Ik heb alle instellingen doorgelopen en alles staat goed. Er is geen update die uitgevoerd moet worden.  Ik heb alles uit en aan gezry

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je WhatsApp al eens opnieuw geïnstalleerd? Als dit mij zou overkomen zou ik het horloge resetten naar fabrieksinstellingen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @SaskiaH,

Welkom op de Samsung Community!

Met welk toestel heb je het horloge verbonden en welk horloge heb je precies?

Hier een handige video die laat zien hoe je de meldingen beheert. Lukt het dan niet, controleer dan of zowel het horloge als de Wearable app up-to-date zijn.

Zo ja, dan kun je een reset uitvoeren. Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676
0 Likes
SaskiaH
Apprentice
Opties
Ik heb het horloge gereset en ik heb whatsapp opnieuw geïnstalleerd. Helaas krijg ik nu nog steeds geen trilling bij een appje. Ik heb 2 keer whatsapp op mijn telefoon. Een normale en een kopie voor mijn werk. Die reguliere werkt soms wel en soms niet, die van mijn werk helemaal niet meer...
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Hi @SaskiaH,

Met welk toestel is jouw Watch verbonden? Zorg dat de software van zowel jouw toestel als de Samsung Wearable app up to date is.

Begrijp ik goed dat je gebruik maakt van twee simkaarten en van enkel bij jouw werknummer ervaart dat de Watch niet trilt?

rsz-846676\
0 Likes
SaskiaH
Apprentice
Opties
Samsung a52. Deze heeft het tot een paar weken geleden perfect gedaan. Ik heb inderdaad 2 simkaarten in mijn telefoon. Dit werkte tot een paar weken geleden ook prima...
Daarnaast worden alle updates uitgevoerd, zowel op de telefoon als op het horloge
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @SaskiaH,

Dankjewel voor je reactie. 

Trilt je Watch wel wanneer er een andere notificatie binnenkomt op je Watch? 

Als je de Wearable-app opent en gaat naar Meldingen en kiest voor Melding-instellingen, welke opties staan hier ingeschakeld? Bij het kopje Trillen kun je nagaan of deze staan ingeschakeld.

Maakt dit, net als de reset van je Watch, geen verschil dien dan een foutrapport in. Tik in de Wearable-app op de 3 streepjes en kies voor Neem contact op, je wordt dan doorgestuurd naar de Samsung Members-app voor het indienen van een foutrapport.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
SaskiaH
Apprentice
Opties
Hij trilde wel bij een SMS en soms ook bij whatsapp berichten, dit is echter niet altijd.
Ik heb zojuist een foutrapport verzonden. Ben benieuwd!
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SaskiaH, goedemiddag.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
SaskiaH
Apprentice
Opties
Ik heb een bericht ontvangen, maar kon op dat moment niet alles lezen. Nu heb ik geen idee hoe ik dit bericht terug kan vinden...
0 Likes