Ik heb een smartwatch 3. Als ik fiets telt de smartwatch dit als stappen. Hoe kan ik dit aanpassen? Bekijk bericht
Stay connected dankzij de Samsung wearables! Deel je ervaringen rondom onze Smartwatch, Earbuds of Gear VR in deze sectie.
Custom List Message Item |
---|
Ik heb een smartwatch 3. Als ik fiets telt de smartwatch dit als stappen. Hoe kan ik dit aanpassen? Bekijk bericht |
Kan niet meer mijn wijzerplaat van watch 4 veranderen via mijn telefoon (wearables) Bekijk bericht |
Kan ik op mijn laptop of online mijn gegevens van mijn activiteiten bekijken en bijhouden, of gaat dit alleen op telefoon in de app "Samsung... Bekijk bericht Hoi @Members_DUWOVeT, Dit gaat alleen in de app op je telefoon. Bepaalde gegevens laten zich wel exp... Bekijk bericht |
Hi, Tijdens het installeren van mijn smartwatch koppel ik mijn telefoon (Samsung Galaxy S10) en tevens mijn Google account aan de smartwatch.Als... Bekijk bericht Hi @beaudinejoelle, goedemorgen. Ik vrees dat ik je niet kan helpen met dit raadsel. Je kunt hiervoo... Bekijk bericht |
Zoals de telefoons een update policy hebben van een X aantal jaar... Weet er iemand hoelang de update policy is voor de Samsung Galaxy Buds 2? Bekijk bericht Hoi @Jimboo84, Er is geen apart beleid voor de Buds; als er softwarematige verbeteringen toe te voeg... Bekijk bericht |
Ik heb zojuist een pre-order gedaan voor de galaxywatch 4. Ik lees in de specs dat je livetracking kunt gebruiken met deze watch. Kan iemand mij... Bekijk bericht Jammer dat je die keuze hebt gemaakt om de Watch4 te retourneren. In ieder geval veel plezier verder... Bekijk bericht |
Heb twee weken watch 3 en vind echt super mooi maar samsung moet echt wat aan batterij duur doen want moet elke dag opladen en dat valt mij echt... Bekijk bericht Hi @Foxi69, goedemiddag. Allereerst nog gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Het verbruik is ook ... Bekijk bericht |
Goedemorgen Gister wezen zwemmen met mijn galaxy watch. Netjes op zwem stand gezet. Na 10min zwemmen laat het scherm los. Zie... Bekijk bericht Hi @Jvonk, goedemorgen. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je Watch het niet meer goed en de garant... Bekijk bericht |
Ik zou heel graag via samsung.be de galaxy watch 4 46mm classic lte bestellen in preorder, maar al reeds na 3 of 4 dagen was het toestel niet meer... Bekijk bericht Hi Kevin,Ik had het LTE even over het hoofd gezien; je hebt gelijk... 😉Zelf nu ook een paar dagen h... Bekijk bericht |
Hi, Ik heb een Watch Active 2, waar ik vandaag opeens de optie kreeg om tijdens mijn slaap mijn bloedzuurstof te meten. Eerder... Bekijk bericht Hi @Basic72, goedemiddag. Is jouw Watch verder up--2date? En heb je deze ook al eens teruggezet naar... Bekijk bericht |
Ik heb een galaxy watch 42mm al iets meer dan een jaar. Alleen is hij nu al twee keer voor reparatie geweest. Ik dacht eerst dat hij niet tot 100%... Bekijk bericht Software kan soms wanneer een batterij vol is het laden stop zetten. Mogelijk dat dit op het horloge... Bekijk bericht |
Is er een lijst,zoals vroeger, met smartfoonmerken die compatibel zijn met de watch 4.Wat zijn de evt beperkingen bij gebruik van ander merk.Er... Bekijk bericht Hi @willebrord, goedemorgen. Ik had je reactie op dit topic niet gezien, hierdoor is mijn antwoord n... Bekijk bericht |
Sinds een paar dagen komen de meldingen van WhatsApp wél binnen op mijn Galaxy Active Watch 2, maar krijg ik geen trilsignaal meer. Hier heb ik... Bekijk bericht Hoi @lautjee, goedemorgen. Laat je ons weten of het je gelukt is? Groeten, Martijn Bekijk bericht |
Hallo, Ik lees verschillende berichten over de mogelijkheid om de nieuwe Samsung watch 4 te koppelen met een telefoon van een ander merk (in... Bekijk bericht Het is gewoon koppelverkoop op het randje: het apparaat werkt weer, maar niet helemaal.https://www.b... Bekijk bericht |
Hallo, ik heb een smartwatch samsung galaxy watch active 2. Moet ik aan zetten een screenprotector glass of kan ook geen screenprotector aan... Bekijk bericht Goedemorgen @nurluce, Dat is een afweging die jezelf dient te maken, zelf heb ik al bijna 2 jaar een... Bekijk bericht |
Ik heb sinds een aantal maanden mijn galaxy smart watch 2. Deze werkte altijd prima en ineens trilt ie niet meer als ik een whatsapp bericht krijg.... Bekijk bericht Hi @Sherida, goedemiddag. Ik heb vandaag een bericht van een Community Member als oplossing gemarkee... Bekijk bericht |
Hen een aantal weken du promotie gedaan maar nog niks ontvangen het begint nu vervelend te worden want ik kan geen muziek luisteren Bekijk bericht Hi @jamiro2, goedemorgen. Het duurt inderdaad wel erg lang, ik heb van mijn collega de terugkoppelin... Bekijk bericht |
Hoi, ik wil de nieuwe watch 4 kopen ( 27 -8 ) maar in Nederland niet leverbaar met 4G, ga volgende week naar Frankrijk en is daar wel te koop... Bekijk bericht Hoi @Members_8azGx9y! Dat zou gewoon moeten werken. De Watch4 maakt gebruik van eSIM die inmiddels o... Bekijk bericht |
Hoi, ik heb een galaxy watch 4 ge pre-orderd. Ik heb overal gelezen dan ze de 27e verzonden worden maar nu heb ik een SMS en mail van samsung dat... Bekijk bericht Een prive bericht sturen lukte mij de vorige keer ook niet. Kan het niet op een andere manier Bekijk bericht |
Wie kan mij zeggen, waar ik een overzichtspagina kan vinden, met de nieuwe specificaties, van alle nieuwe Galaxy Watch 4 modellen, ben vooral... Bekijk bericht Goedemiddag @Like_SGW, Bij deze de bevestiging vanuit Samsung dat je bij de Galaxy Watch 4 Classic 4... Bekijk bericht |