Wat betekent de status: wacht op Samsung SAW? Deze status wordt sinds 11aug vermeld, maar er staat niet bij wat het betekent. Ik zou mijn watch... Bekijk bericht
Op mijn galaxy watch 1 werkt de hartslagmeter niet goed meer. Als ik hem op continue meten zet is het geen probleem en ook op 10 min interval doet... Bekijk bericht
Heb nu een watch active 2 .Ben tevreden.Keek uit naar de watch 4.Echter de BIA Sensor in niet geschikt voor icd dragers.De pacemaker cq de icd zou... Bekijk bericht
Sinds ongeveer een of 2 weken kan ik mijn gelopen of gefietste routes niet meer exporteren naar gpx files. Heel jammer. Waarom is dat en wordt... Bekijk bericht
beste
Ik heb de gear sinds juli 2018 en Sedert eergisteren supersnel leeg...
Ik heb ondertussen een complete reset gedaan maar dat heeft... Bekijk bericht
Beste Leden,
Ik heb de Galaxy Watch (46 mm) sinds september 2019, maar sinds een tijdje is de bezel ontzettend stroef. Reeds heeft een vriend van... Bekijk bericht
Sinds 2 juni 2018 heb ik een Galaxy Gear S3 en ik ben er super tevreden mee! In de regel heb ik hem de hele dag en nacht om en als ik dan 's... Bekijk bericht
Ik een week geleden mijn s21+ opgehaald in de t-Mobile shop en ik zou gratis earbuds ontvangen via Samsung. Maar ik vind nergens waar ik dit... Bekijk bericht
Hallo
Als ik meldingen, die ik kreeg op mijn smartwatch, open met mijn telefoon, dan worden deze niet automatisch gewist. Echter, als ik ze wis... Bekijk bericht
Halloo, ik heb op 01-05-2021 een watch3 gekocht, deze wearables bevalt mij uitstekend, dat is ook niet het probleem,
ik zit nog steeds te... Bekijk bericht
Op 27-04-2021 heb ik een Samsung 21+ gekocht bij Coolblue. Deze heb ik in de bewuste periode gekocht omdat er dan een actie bij zat waarbij je... Bekijk bericht
Ik heb 1 week geleden een smartwatch cadeau gekregen. Opladen ging eigenlijk direct, zodra hij op de bijgeleverde pad neergelegd werd. Nu sinds... Bekijk bericht
Goedenavond,
Ik heb vandaag mijn Galaxy Watch S3 binnen gekregen en gekoppeld aan mij iPhone 12 mini. Dit werkt allemaal prima. Alleen krijg ik... Bekijk bericht
Is het mogelijk om de sleep tracking ergens uit te zetten op de Galaxy Watch 3 45 mm?Daarnaast vraag ik me af of het normaal is dat de batterij van... Bekijk bericht
Hallo allemaal. Ik heb een vraagje.
Ik vind het erg handig dat al mijn gegevens worden opgeslagen in samsung health, zodat ik kan zien... Bekijk bericht