Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Synchroniseren tussen health app en galaxy watch 7

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
116 Weergaven
Members_EHBq1LB
Student
Opties

Deze week ben ik overgestapt van een watch 3 naar een watch 7. Ik ben er nog niet in geslaagd om de automatische fietstraining te laten detecteren (wandelen werkt wel).  Als ik dan achteraf mijn fietsgegevens invoer in de health-app (op mijn telefoon), wordt deze training niet meegeteld in mijn dagelijkse doelen. Dit werkte op mijn oude watch 3 wel, dus ik denk dat ik ergens iets verkeerd heb van instellingen.

Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Alvast bedankt

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
edwins10
Pioneer
Opties
Je kan ook software updaten op je telefoon ( een image zo als je telefoon moet zijn)

Software-update via Smart Switch
Stap 1.  Sluit uw apparaat met de bijgeleverde USB-kabel aan op uw computer en open vervolgens Smart Switch op uw computer.

Stap 2.  Als er een software-update beschikbaar is, vraagt ​​Smart Switch u mogelijk automatisch om de software bij te werken of wordt er een optie weergegeven om bij te werken.

Stap 3.  Klik op  Bijwerken  en gebruik de instructies op het scherm om de benodigde bestanden te downloaden.

Stap 4.  Klik op  OK  om door te gaan. Uw apparaat kan tijdens de update een paar keer uit- en weer aangaan. Wanneer de update is voltooid, keert het apparaat terug naar het startscherm.

Bron:
https://www-samsung-com.translate.goog/ae/support/mobile-devices/how-to-update-software-using-smart-...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
edwins10
Pioneer
Opties
6 Antwoorden
edwins10
Pioneer
Opties
Members_EHBq1LB
Student
Opties

Nieuwste versie van de app is geïnstalleerd. Ik zie ook dat er deze nacht een backup is gemaakt, dus dit werkt allemaal. Als ik een wandeling maak detecteert de watch dit automatisch, en dit verschijnt ook in de app op mijn telefoon. De stappen worden ook gesynchroniseerd. Het is dus enkel dat manueel ingevoerde trainingen niet meegeteld worden in de dagelijkse doelen op de watch (aantal minuten blijft op 0 staan).  Fietsen wordt nog altijd niet automatisch gedetecteerd, terwijl dit op mijn oude watch altijd wel feilloos gebeurde...

0 Likes
Oplossing
edwins10
Pioneer
Opties
Je kan ook software updaten op je telefoon ( een image zo als je telefoon moet zijn)

Software-update via Smart Switch
Stap 1.  Sluit uw apparaat met de bijgeleverde USB-kabel aan op uw computer en open vervolgens Smart Switch op uw computer.

Stap 2.  Als er een software-update beschikbaar is, vraagt ​​Smart Switch u mogelijk automatisch om de software bij te werken of wordt er een optie weergegeven om bij te werken.

Stap 3.  Klik op  Bijwerken  en gebruik de instructies op het scherm om de benodigde bestanden te downloaden.

Stap 4.  Klik op  OK  om door te gaan. Uw apparaat kan tijdens de update een paar keer uit- en weer aangaan. Wanneer de update is voltooid, keert het apparaat terug naar het startscherm.

Bron:
https://www-samsung-com.translate.goog/ae/support/mobile-devices/how-to-update-software-using-smart-...
Oplossing
edwins10
Pioneer
Opties
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie @Members_EHBq1LB,

Was je nog in de gelegenheid te komen om het advies van edwins10 uit te voeren?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes