Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch trilt niet meer bij WhatsApp bericht

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2021 03:33 PM)
694 Weergaven
SaskiaH
Apprentice
Opties

Ik heb sinds een aantal maanden mijn galaxy smart watch 2. Deze werkte altijd prima en ineens trilt ie niet meer als ik een whatsapp bericht krijg. Ik heb alle instellingen doorgelopen en alles staat goed. Er is geen update die uitgevoerd moet worden.  Ik heb alles uit en aan gezry

0 Likes
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @SaskiaH.

Wanneer je op je Watch een WhatsApp bericht hebt gelezen kun je deze niet meer terug zien op de Watch, wel is het bericht via je telefoon terug te lezen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
SaskiaH
Apprentice
Opties
Ik bedoel een bericht over het ingestuurde foutrapport. Ik kreeg een pushbericht dat ze niks geks hadden gevonden, maar er stond meer in. Dat kan ik nu niet meer terugvinden...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SaskiaH, goedemiddag.

Ik had je verkeerd begrepen. Staat deze ook niet in je Members-app?

Open de Members-app selecteer onderin Mijn pagina en tik bovenaan op het belletje, je komt nu in de inbox van je Members-account terecht.

Groeten.

Martijn 

0 Likes
Sherida
Student
Opties
Is dit reeds opgelost? Ik heb namelijk hrt zelfde probleem. Ook A52 en ook galaxy smart watch 2. Alles deed het in het begin en nu krijg ik wel tril bij email, sms en telfoon, maar WhatsApp niet. Ook alles doorlopen en snap er niks van.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sherida, goedemiddag.

Ik heb vandaag een bericht van een Community Member als oplossing gemarkeerd. Als je gaat naar: https://bit.ly/2Z1u3Qc en de stappen doorloopt zal je dit ook weer moeten werken.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes