Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds pro blijven verbonden nadat ze in case zitten.

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2022 12:22 PM)
548 Weergaven
Dap
Explorer
Opties
Goedemiddag,

Ik ervaar het volgende: wanneer ik klaar ben met mijn buds dan pak ik de case erbij en stop de oortjes erin en klap deze dicht. Maar helaas blijft mijn telefoon verbonden met de oortjes. Want als ik word gebeld of ik luister een voice memo of een videoclip dan hoor ik niks maar zie ik wanneer ik volume hoger wil zetten, dat ik ben verbonden met de oortjes. Dit gebeurt regelmatig. Ik moet de oortjes er dan weer bij pakken, eruit en erin, beetje verschuiven, paar keer open en dicht en dan pas ben ik ontbonden. Dit is best irritant en ook soms wanneer ik de oortjes wegdoe en de telefoon, dan zie ik de volgende ochtend dat ik nog ben verbonden en mijn batterij van de oortjes leeg is natuurlijk. 

De oortjes al eens gereset en ze draaien op de laatste softwareversie. Iemand tips?

Ik heb zelf een S21 Ultra 5G
0 Likes
2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Dap, goedemiddag.

Heb je ook de netwerkinstellingen van je telefoon al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Koppel de Buds vervolgens opnieuw met je telefoon. Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Maak de metalen connectie pinnen op je oortjes en in het doosje even goed schoon met een droge zachte doek. Het klinkt alsof er niet goed verbinding is tussen deze wanneer je ze in het doosje stopt.