Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds 3 review

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2024 11:22 AM)
7042 Weergaven
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Samsung heeft de Galaxy Buds 3 en 3 pro gelanceerd tijdens Galaxy Unpacked in Parijs.

image

Uiteraard heb ik een exemplaar gekregen om te testen💪

Mijn eerste indruk van de Buds 3 is dat het geluid opvallend goed is. Waar de vorige generatie te weinig bas had voor mij maken de Buds 3 dit meer dan goed. Er zit heerlijke bas in voor muziek😁 Vooral de Pro versie geeft mega goede bas.

image
image

En als je de instellingen wat aanpast voor meer bas dan is het een feest voor je oren.

image

Qua design is het een frisse nieuwe look. De pro versie heeft oorkussentjes die in je oren gaan en de normale versie heeft deze niet. Ik geef de voorkeur aan de Buds 3 in plaats van de Pro. Ze zitten heerlijk in je oren, je voelt ze amper en ze vallen er niet uit. Ik heb er mee gesport en ze blijven perfect zitten.

De accu gaat heerlijk lang mee en met de case kun je ze onderweg opladen.
image

Als je ermee gaat bellen is de kwaliteit echt super goed! Iedereen kan jou perfect verstaan en je hoort andere mensen ook goed.

De Noisecanceling is ook verbeterd ten opzichte van het vorige model. Je kan je omgevingsgeluid perfect dempen om zo optimaal te genieten van je muziek.

Dit zijn verreweg de beste Buds die ik tot nu toe heb gezien😁 Goed gedaan Samsung!

https://www.samsung.com/nl/audio-sound/galaxy-buds/galaxy-buds3-white-sm-r530nzwaeub/

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
44 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Weer erg knap gedaan, Review Master 😉!

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Thanks! Ja deze Buds zijn echt top😋 Prachtig geluid + bas. Echt een aanrader!
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Klinkt goed (🎶) Patrick en ze zien er ook nog eens strak uit 👍
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja! Als het goed is krijg ik volgende week een setje Buds 3 binnen en dan ga ik er fulltime van genieten🥳
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Gelijk heb je 👍
20092510
Navigator
Opties
Misshien als me andere oortjes kapot gaan dan:) heb nu de buds pro. Liet ik vandaag 3 keer vallen werken nog perfect! Ben te spreken over de kwaliteit van Samsung.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mee eens, hier nog nooit wat stuk gegaan. Wacht maar als je de bas van de Buds 3 en 3 Pro hoort, dan valt je mond wel even open.
20092510
Navigator
Opties
Ben benieuwd! Ik zelf heb de a53 liet hem vallen zonder protectie was bang scheur niks aan de hand! Erg te vreden!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nice! A53 is een mooi toestel.