Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Buds FE; Ontsteking

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
112 Weergaven
Arespi
First Poster
Opties

Na het dragen van de galaxy buds fe, heb ik wondvocht in mijn oren. Dit heeft geleid tot ontstekingen. Wat een waardeloze rommel. Nu een converterkabel gekocht om de bekabelde oortjes te kunnen gebruiken, omdat jullie de mini Jack aansluiting weg hebben gelaten op de nieuwe modellen gsm. Echt wat een ongelofelijk dom concept. Weer pak geld kwijt, echt waardeloos samsung!!

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Arespi ,

Zo te horen heb je een allergische reactie op een bepaald materiaal van de Buds! Dat maakt het product zelf nog geen 'waardeloze rommel'. Je moet hiermee naar de huisarts gaan voor een verklaring dat het door de oortjes komt en dan daarmee de klantenservice van Samsung contacteren. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Arespi
First Poster
Opties
Naast de irritatie (die inmiddels weg is) is ook de stabiliteit een aanfluiting. Draadloos is gewoon slecht met audio. Signaal is zwak en geluid gaat alle kanten op. Ik blijf bij de statement dat het waardeloos is. Let wel dat ik producer ben en hoge eisen stel aan kwaliteit in geluid. Maar dat de minijack uit toestellen weggelaten word gegrijp ik dus echt totaal niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De 3.5mm jack is oude techniek. De toekomst ligt bij draadloos. De kwaliteit is met draadloos bijna altijd net zo goed als bedraad, soms zelfs beter. Het ligt er maar net aan welke apparaten je probeert te koppelen. ( telefoon + oortjes )
Arespi
First Poster
Opties
Ik ben het dus niet eens met die stelling. Draadloos is een slechte ontwikkeling. Het gaat ten koste van kwaliteit. Met mijn studio in ear bekabelde set is het geluid wel stabiel. Met draadloos dus absoluut niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat mag uiteraard. Maar er is niks slechts aan draadloos. Welke telefoon heb je?