Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch 4 classic en Sony headset bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2022 10:28 PM)
269 Weergaven
Michel O
Explorer
Opties

Hi, sinds een paar dagen heb ik een Watch 4 classic aan mijn s10 gekoppeld, en ik moet zeggen, alles werkt perfect. Ik heb echter een ding waar ik niet uit kom. Ik kan mijn Sony Bluetooth oordoppen koppelen aan de Watch en dan kan ik muziek luisteren via de Watch, werkt prima. Alleen als ik bel dan stopt de muziek, maar het geluid van het telefoongesprek komt niet op de oordoppen. Het geluid komt uit de Watch en ik kan niet vinden hoe ik om kan schakelen. Als ik in de settings van het horloge kijk bij BT zie ik dat de oordoppen gekoppeld zijn en de opties voor audio en calls zijn beiden actief.

Iemand een tip?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Doordat de oordoppen aan je horloge verbonden zijn en niet aan je telefoon zullen ze niet standaard het geluid van je telefoon niet overnemen als je gebeld wordt. 

Wat je kunt doen is naar de (headset)bluetooth instellingen op je horloge gaan. Hier de oordoppen zoeken in de lijst en op het tandwieltje drukken. zet hier oproepen aan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Doordat de oordoppen aan je horloge verbonden zijn en niet aan je telefoon zullen ze niet standaard het geluid van je telefoon niet overnemen als je gebeld wordt. 

Wat je kunt doen is naar de (headset)bluetooth instellingen op je horloge gaan. Hier de oordoppen zoeken in de lijst en op het tandwieltje drukken. zet hier oproepen aan.

Michel O
Explorer
Opties

Dank voor je antwoord.

Ik snap wat je zegt, maar ik start de call met het horloge, en het geluid komt dan ook uit het horloge, niet uit het mobiel. Ik zou dan dus verwachten dat de headset het geluid overneemt. Sluit je de call, start de muziek netjes weer.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Begrijpelijk als de oortjes niet de rechten hebben om te bellen. Al proberen aan te passen zoals ik zei?

Michel O
Explorer
Opties

He, das vreemd, dacht dat ik deze al beantwoord had.

Ja de settings staan oké zoals in de start post gesteld. Zowel audio als bellen zijn aangevinkt. Ik koppel de doppen nu maar aan mijn mobiel, dat werkt goed, maar het zou niet zo moeten.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Uiteindelijk is het op deze manier ook beter voor je batterij. 

Het probleem is dat anders je telefoon het naar je horloge moet sturen en je horloge het weer naar je oortjes. Iets te veel doorsturen dus.

Zolang het nu maar werkt. Al dan niet met een soort omweg.