Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Dagelijkse briefing werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2019 05:10 PM)
1031 Weergaven
ajvdplas
Apprentice
Opties

Ik krijg 'Dagelijkse briefing' niet aan de praat op mijn Samsung Gear Sport.

Theaterstand en Stand Goedenacht staat uit en onder daily-briefing-settings staat Sensoren op 'aan'.

Toch krijg ik geen Dagelijkse briefings.

Ga ik onder Instellingen > Geavanceerd > Dagelijkse briefing dan staat 'Dagelijkse briefings ontvangen' op 'uit'.

Wil ik deze echter aan zetten dan krijg ik de volgende melding:
'Als u automatisch briefings wilt ontvangen , dan gaat u naar Instellingen > Account > Aangepaste service. Controleer of dit is ingeschakeld, tik op Ondersteunende apps en schakel Dagelijkse briefing in.'

Vervolgens kom ik automatisch op 'Aangepaste service'  maar deze staat op 'Gepauzeerd'. Wil ik deze aanzetten dan krijg ik na korte tijd de melding 'Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw'. 

Hier blijf ik steken, ik krijg dit niet aan de gang. Hopelijk kan iemand (van Samsung) mij hierbij helpen.

Misschien nog handig om toe te voegen, ik gebruik de Samsung Gear Sport met een Samsung

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ajvdplas
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

Helaas, wist ik het maar. Dan had ik het ook vermeld.

Enige wat ik heb gedaan wat blijkbaar toch heeft geholpen is met onderstaande:
----------------------------------------
"Vervolgens kom ik automatisch op 'Aangepaste service'  maar deze staat op 'Gepauzeerd'. Wil ik deze aanzetten dan krijg ik na korte tijd de melding 'Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw'. "

Elke keer kreeg ik weer 'gepauzeerd' maar uiteindelijk heeft dit misschien wel geholpen. Vreemde is dat ik dit vaker heb geprobeerd, toen hielp het niet. Blijft dus vreemd. Maar het werkt nu! 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
ajvdplas
Apprentice
Opties

Dat was één van de eerste sites die ik bezocht. MAAR ondertussen nog heel wat dingen geprobeerd en plots werkte het. Dus eindelijk kan ik de dagelijkse briefings krijgen 🙂

Toch bedankt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Weet je toevallig nog wat je precies hebt gedaan? Zo kunnen we andere gebruikers ook voorzien van een oplossing, mochten ze er niet uitkomen.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
ajvdplas
Apprentice
Opties

Beste Bruce,

Helaas, wist ik het maar. Dan had ik het ook vermeld.

Enige wat ik heb gedaan wat blijkbaar toch heeft geholpen is met onderstaande:
"Vervolgens kom ik automatisch op 'Aangepaste service'  maar deze staat op 'Gepauzeerd'. Wil ik deze aanzetten dan krijg ik na korte tijd de melding 'Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw'. "

Elke keer kreeg ik weer 'gepauzeerd' maar uiteindelijk heeft dit misschien wel geholpen. Vreemde is dat ik dit vaker heb geprobeerd, toen hielp het niet. Blijft dus vreemd. Maar het werkt nu! 🙂