Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderen app contacten vanwege accuverbruik

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2019 12:37 PM)
603 Weergaven
Jan1960
First Poster
Opties

Mijn accu van de S3 houdt het geen 24 uur meer vol. De app contacten blijkt 74% van het stroomverbruik tot zich te nemen. Dat lijkt me wel erg veel!! 

DE app verwijderen gaat helaas niet. Heeft iemand een oplossing?

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Jan, dat is inderdaad best snel. Wat is de opslaglocatie van jouw contacten?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Pietertt
First Poster
Opties

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. 

Na de laatste GUI update ging het horloge van ruim 72 uur batterij naar net 10 uur (ca 9% verbruik per uur)

De batterijstatistieken zijn volstrekt onbetrouwbaar hierbij. De ene keer is de watchface voor 40% verantwoordelijk, daan weer contacten, dan weer samsung health.

Op de internationale fora van Samsung lopen er reeds vele discussies over. Het is een bekend probleem. Soms helpt een reset, soms niet. Wat veel mensen schijnt te helpen is het aanzetten van de "Wakker worden bij schermaanraking"  (Die term verzin ik nu zelf. De Engelse term is "Touch wake-up" onder het geavanceerde instellingen scherm.)

Bij mij biedt het in ieder geval geen soelaas. Ik heb nu na minder dan 2 jaar een horloge wat het nog net een werkdag uithoudt. Het is nu al bijna 2 maanden zo. Het frustrerende is dat het toch echt gewoon software lijkt te zijn en  makkelijk te verhelpen zou moeten zijn.

0 Likes
Jan1960
First Poster
Opties

De contacten staan in Google en MIcrosoft Exchange

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het kan zijn dat het horloge continu denkt dat deze nog niet alle contacten heeft, omdat deze dus in een Exchange server staan. Kun je eens contactensynchronisatie uitschakelen? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Bob_I
Apprentice
Opties

Goedemorgen, ik heb een Galaxy Watch en ik ervaar hetzelfde probleem qua accu gedrag en vermoedelijk ook na een update. Heb het horloge al een reset gegeven en de wearable app op de telefoon proberen te verwijderen maar helaas zonder resultaat. Van gemiddeld zo'n volle 3 dagen accu naar hooguit 1 dag met alleen Bluetooth aan (met een beetje mazzel) Heb nu mijn enige openstaande verbinding Bluetooth uitgezet om te zien of dat de accu echt het probleem is en als ik nu kijk vanaf 23.30 100% naar 11:45 en nog 94% is het dus niet de batterij. Wel jammer dat Samsung wellicht zo arrogant geworden is dat ondanks alle meldingen zowel in NL als global dit gewoon door drukt. Overigens niets ten nadele van de mensen op dit forum. Gezien de klachten via verschillende kanten komen wilde ik ook even op jouw bericht reageren.

0 Likes