Hallo,
Ik ben naar MediaMarkt geweest en zij hebben bij batterij besparing een aanpassing gedaan waardoor ik berichten weer kreeg. Je moet hem... Bekijk bericht
Mijn hartslagmeter van mijn gear fit werkt niet meer en kan ook geen servicemelding aanmaken ivm met een storing op de site en nu is mijn garantie... Bekijk bericht
Ik heb sedert enkele dagen een Samsung Active2 smartwatch. Wat me bijzonder stoort bij het sporten is de Engelse stem die geregeld commentaar geeft... Bekijk bericht
De mogelijkheid om via NFC te betalen was voor mij een belangrijk argument om een Galaxy watch te kopen. Toen ik merkte dat dit nog niet... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds gisteren heb ik de samsung buds ze verbinden wel met mijn telefoon maar niet met de wearable app. Alles is geüpdated en heb de... Bekijk bericht
Ik heb sinds 17-1-2020 een galaxy active 2 watch. Deze heb ik na 2 weken al geretourneerd omdat gps niet werkte. Ik kreeg een nieuwe en daar was ik... Bekijk bericht
Ik ben sindskort de trotse eigenaar van een Active 2 smartwatch.
Deze is gekoppeld aan mijn Samsung Galaxy S7.
Horloge werkt prima. Echter,... Bekijk bericht
Ik heb gisteren mijn Galacxy Active Watch ontvangen, maar het lijkt erop dat ik Samsung Health niet kan laten synchroniseren met Strava. Het lijkt... Bekijk bericht
Mijn Samsung Galaxy Watch (1 jaar oud) is binnen een dag leeg. Stoomverbruik ca. 3% per uur in de nacht terwijl horloge stil ligt. Voorheen hoefde... Bekijk bericht
Ik krijg mijn Samsung Active 2 nuet gekoppeld met mijn Samsung A51. Heb al meerdere keren geprobeerd maar helaas Telefoon opnieuw opgestart,... Bekijk bericht
Ik heb voor een test mijn Watch Active gekoppeld met een iPhone 7 (voor een test).Helaas lijkt dit behoorlijk stroom te vreten. Waar ik eerst 2... Bekijk bericht
hallo, ik heb het WEAR appje geinstalleerd op mojn One Plus 3T, maar deze wil niet verbinden met de Galaxy watch. Nochtans is er bluetooth... Bekijk bericht
Volgens mij is mijn lader van mijn galaxy watch active kapot. Hij laadt ineens niet meer op. Ik heb de watch en lader echter nog maar 3 maandjes.... Bekijk bericht
Ik heb een nieuwe Galaxy watch (42mm) maar ik kan de galaxy store niet openen.
Alle benodigde apps op m'n telefoon zijn geinstalleerd, alle... Bekijk bericht
Ik heb mijn Galaxy Watch 46 mm gekoppeld aan een Huawei Mate20. Tot vorige maand ging alles goed. Nu komen whatsapp berichten op mijn horloge... Bekijk bericht
Ik ben in het bezit van een Galaxy Watch en een Samsung S7 edge. Kan ik mijn horloge synchroniseren via wifi met de Health app op de telefoon of... Bekijk bericht
Ik loop altijd met mijn honden, tegenwoordig ook met de beste earphones de galaxy buds, maar als ik op een bepaalde plek kom dan stoort de muziek,... Bekijk bericht
Gisteren nieuwe Watch gekregen. Alles opgestart en email ontvangst deed het ook. Echter is nu gestopt. Watch al ge reset en telefoon (Samsung )... Bekijk bericht