Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

bluetooth probleem A53 met hoortoestel

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2023 10:50 PM)
794 Weergaven
Eric7691
Apprentice
Opties

Sinds de vervanging van mijn A50 voor een A53 ongeveer 2 maanden geleden ondervind ik problemen met bellen via mijn hoortoestel. Tijdens bellen valt steeds 1 zijdig de verbinding weg, ik hoor de beller dan wel maar de beller hoort mij niet meer. Muziek streamen van mijn A53 naar hoortoestel gaat wel goed.

Mijn audicien gaf aan dat ze steeds meer klachten krijgen met bluetooth koppeling hoortoestellen met nieuwe gsm's. Ze waren net ook bezig met een mevrouw in de zaak toen ik er was , die ook problemen had met koppelen hoortoestellen met haar Samsung telefoon. Het zou bekend zijn bij gsm fabrikanten en er zou gewerkt worden aan een oplossing.

Gezien de klachten hier in de community en op internet is het wel duidelijk dat er een bluetooth bug zit in de de nieuwe android versie. Wanneer komt er een update om dit probleem  met bluetooth op te lossen ?

Waarom komt er niet gewoon een standaard bluetooth protocol?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes
Eric7691
Apprentice
Opties
Inmiddels heb ik een foutrapport ingediend en wacht ik op antwoord.
Eric7691
Apprentice
Opties
Om mijn hoortoestel uit te sluiten voor het probleem met bluetooth bellen heb ik het hoortoestel door phonak ( de fabrikant) laten controleren. Het hoortoestel is door phonak in oorde bevonden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

0 Likes
Eric7691
Apprentice
Opties
Antwoord MartijnK is schijnbaar een geautomatiseerde reactie van Samsung