Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik krijg de google wallet niet werkent op mijn watch 5. Rabobank weet het niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 26-03-2023 12:49 PM)
762 Weergaven
Wessel-Schipper
Navigator
Opties

Hallo, ik heb sinds kort een samsung galaxy watch 5 aangeschaft, nu wou ik dus google wallet gebruiken op mijn horloge. Wat dus gewoon werkt op mijn galaxy a53 maar als ik dezelfde pas wilt toevoegen op mijn horloge krijg ik deze melding:

image

Rabobank heeft alles al gechekt en geprobeerd maar volgens hun ligt het probleem niet bij hun, dus mijn vraag is zijn hier meer mensen met dit probleem ? En weet iemand meschien raad ?
0 Likes
15 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je moet even goed kijken welke code's je invult. Vooral het kaartnummer is hierbij belangrijk. (deze is vaak niet welke je denkt) 

Hier delen is niet heel veilig dus om de juiste code hiervoor te kunnen gebruiken kun je het beste je bank bellen.

0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ik heb 1 uur bij de bank gezeten, en dat hebben ze allemaal al gecontroleerd, en dat klopte allemaal.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

In dit geval kan ik je lastig helpen omdat ik geen Rabo heb. 

Wel vind ik dit op het internet over waar je je kaartnummer kunt vinden:

"Waar kan ik deze vinden op mijn betaalpas? Het gevraagde kaartnummer staat helaas niet vermeld op uw betaalpas. Dit kaartnummer kunt u opvragen via uw bank of is te vinden in de Internet bankieren app van de uitgevende bank." 

0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ja dat weet ik Rabobank heeft ook alles al geprobeerd.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Hmm ook al eens de app verwijderd en opnieuwe geïnstalleerd? Op beide apparaten?
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ja ook al gedaan.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wessel-Schipper, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat gaaf om te lezen dat je voor de Watch 5 hebt gekozen 😇 Is het je nog gelukt om de Google Wallet in te stellen op je Watch? Heb je het kaartnummer handmatig ingegeven of heb je deze "gekopieerd en geplakt" van de bank-app? Tot welke stap gaat het wel goed?

Heb je dit filmpje van de Rabobank ook gezien? Google Pay I Betalen met je Android telefoon - Rabobank

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo Martijn ik lees nu pas je bericht, maar ik heb het kaartnummer inderdaad handmatig ingevuld het gaat goed tot ik de voorwaarden van Rabobank moet accepteren daarna laad die even en daarna krijg ik een melding (zie afbeelding).
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wessel-Schipper, goedemiddag.

Is jouw Watch verder up-2-date? Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? En is Watch ingesteld in het Nederlands? Waar heb je de Watch gekocht? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes