Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg gear s3

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2018 05:40 PM)
6217 Weergaven
jolanda1961
First Poster
Opties

Al na een halve dag moet het horloge op de oplader. Wat is de oorzaak?

0 Likes
92 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Top! Laat maar weten hoe het verloopt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

66% verloren na 10 uur.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hmm .. hoe staat dan de helderheid van het scherm? En wat voor meldingen haal je binnen? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

Helderheid 4

Meldingen voor 14 apps

0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

87% verloren in 14 uur.

Wijzerplaten 25%

0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

40% verloren in 6 uur. Wijzerplaten verbruik 39%

0 Likes
Jurhill
Explorer
Opties

Nadat ik de laatste update ongeveer 1 week geleden op mijn Gear S3 Frontier heb gehad merkte ik op dat mijn batterij heel snel leeg raakt terwijl ik bijna niets doe met de horloge of meldingen binnenkrijg.

Als ik het in de ochtend om 07:00 van de lader haal dan gaat de horloge in de avond om 19:00 al over naar de spaarstand.

Nu om 13:10 staat het op 54% (ik heb er niets mee gedaan en er zijn weinig activieiten op).

Verbruiken volgens de horloge: Samsung Helath 18%, Wijzerplaten 13%, instellingen 3%, Muziekspeler 1%, Meldingen 1%, Berichten 1%, Gallerij 1%, Reminder 1%, Contacten 1%, Weer 1% en Galaxy Apps 1%.

De horloge heb ik 2e gereset en bij de 2e keer zonder de back up te installeren. Dus een schone start. Ik heb de AOD uit staan, de helderheid op 3, Ik heb er 1 extra wijzerplaat op staan, Horloge gaat alleen aan als ik op de knop of draaischijf daari, Alleen e-mail berichten notificaties worden weergeven (ik heb weinig berichten op een dag) en de rest is volgens de standaard installatie.

Eerder had ik last van de Bluetooth connectie die vaak niet tot stand kwam tussen de Gear S3 en de S8.

De reset had geholpen maar het is nog niet best. De Apple watch van mijn vrouw werkt op dit gebied helaas beter.

 

Beste Samsung helpdesk, kunt u mij a.u.b. helpen.

 

Bij voorbaat dank. 

0 Likes
edcrombeen
Apprentice
Opties

Wat opvalt is dat alle stroom uit de batterij voor ruim de helft wordt geconsumeerd door de wijzerplaten. Het maakt in deze niet uit welke wijzerplaat voorstaat of welke instellingen worden toegepast, de wijzerplaat neemt de meeste stroom af.

Mogelijk dat Samsung een fix heeft of kan maken die dit probleem ondervangt. Het wordt wel tijd dat er iets van Samsung vernomen wordt.

Ik heb de smartwatch aangeschaft omdat het een hoop dingen bevat en kan handelen waar ik interesse in heb. Het heeft dan ook een behoorlijke som geld gekost.

0 Likes
Jurhill
Explorer
Opties

Ik heb het gisteren naar Samsung ComServe in Den Bosch gebracht.

Hopelijk kunnen ze daar wat doen aan het nu heel snel leeg lopen van de batterij.  Misschien is het binnenwerk vervangen wel een optie want ik heb ook nog steeds last van BT connectie problemen met de S8. soms duurt het een uur voor het re-connect en soms moet ik de BT handmatig weer op ON zetten want om een of andere manier zet de S3 BT zelf af.

0 Likes
TheMazeDammit
Pathfinder
Opties

Ik vind het bijzonder dat zoveel mensen last hebben van de batterij en dat men vraagt "heb je dit al gedaan", "probeer dat eens" terwijl het een bekend probleem is. Samsung adverteerde voorheen dat de batterij 4 dagen mee zou gaan. Hij ging bij mij 2 dagen mee met alle opties aan. Nu haal ik de 15 uur niet met de helft van de opties aan. Ik heb alles van Samsung in huis, maar hoe hier mee om wordt gegaan is best schandelijk. Samsung is toch niet zo erg als apple: bewust batterijen met software laten leeglopen? Samsung: fix dit.