Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch herkenning wandeling

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2022 05:44 PM)
1120 Weergaven
Dio2013
Explorer
Opties
Na aantal jaren een Fitbit te hebben gehad sinds vorige week overgestapt op smart 5. 
Alles werkt prima alleen wandelen start hij niet automatisch op. 
Met als gevolg dat de wandeling niet geregistreerd word. Op zich niet zo'n probleem want stappen telt hij wel, maar vind het leuk om te zien hoe of wat 🙂

Naar mijn mening staat alles goed, kan ook niets vinden op internet, geeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Via de health app staat alles ingesteld op automatisch herkennen.
Ik weet het even niet meer 
0 Likes
9 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @Dio2013 

Kijk even in de Galaxy Wearable App onder:

Instellingen horloge - Samsung Health - Activiteiten detecteren
Hier kun je diverse activiteiten aanvinken wat betreft automatisch detecteren

Staat de optie: Wandelen/hardlopen hier aangevinkt?

Screenshot_20220829-183239_Samsung Health.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
Dio2013
Explorer
Opties
Hoi @mollie319

Even gekeken die heeft wel aangestaan maar staat nu uit en is grijs kan hem niet aanzetten.
Hij heeft het namelijk wel gedaan maar sinds eergisteren niet meer.

Geen idee wat ik gedaan heb.

Moet ik even uitzoeken hoe ik dat weer aankrijg.
Dio2013
Explorer
Opties
@mollie319

Heb je ook enig idee hoe ik die optie aan kan zetten, het lukt me niet, blijft grijs. Op mijn watch staat het wel aan, maar op telefoon lukt niet.

Op internet lees ik dat het de een wel lukt en de ander niet.
0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties

Op je telefoon, als je daar Samsung Health App start en dan rechtsboven 3 puntjes aantikken
kies dan Instell. (instellingen) op het volgende scherm halverwege zie je staan: Accessoires en tik daarop

Staat je Watch onder bovenste kopje: Geregistr. accessoires?

Screenshot_20220829-195734_Samsung Health.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
Dio2013
Explorer
Opties
Ja staat geregistreerd Screenshot_20220829-200133_Samsung Health.jpg
Neo001
Legend
Opties
Probeer Samsung Health een keer op uw horloge te openen en ook op uw telefoon (synchroniseer de apps - ververs op uw telefoon)? Controleer vervolgens in de Instellingen of u automatische activiteitsdetectie kunt inschakelen.

Houd er rekening mee dat het ongeveer 10 minuten kan duren om een ​​activiteit te detecteren.
Dio2013
Explorer
Opties
@Neo0001

Heb ik ook al gedaan. Op horloge staat alles goed. Synchroniseren helpt ook niet. Ten einde raad net de telefoon op opnieuw opgestart helpt ook niet. Heb alle machtigingen nageken staan allemaal aan.

Ik wandel met de hond en eergisteren nog een melding tijdens wandeling dat er een activiteit was geconstateerd en dat ging goed. Maar opeens niets meer.

Is het niet een groot probleem maar kan het niet uitstaan. Vooral omdat het wel gewerkt heeft.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Dio2013, goedemorgen.

Is jouw Watch verder helemaal up-2-date? Wat heb je zelf nog meer geprobeerd om dit op te lossen? Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Het klopt wel dat het even duurt voordat een activiteit herkend wordt, meestal is dit rond de 10 minuten zoals @Neo001 ook aangeeft 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dio2013
Explorer
Opties
Goedemiddag MartijnK

Heb hem net afgelopen vrijdag binnen gehad dus ga ervanuit dat alles uptodate is
Maar moet zelf ook omschakelen van Fitbit naar deze watch en dat alles anders gaat.

Ben er nu wel achter dat het automatisch inschakelen ook pas gebeurd als je goed doorloopt en dat gebeurt met hond uitlaten niet altijd sta je vaak ook stil.

Dus nu eerst gewoon even kijken hoe alles werkt.