Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afspraak maken voor levering

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2023 09:08 AM)
31 Weergaven
jochem89
Explorer
Opties
Beste samsung leden,
Nadat mijn galaxy watch 4 het loodje heeft gelegd (november update) is hij opgehaald door dynalogic. Vervolgens na een week kwamen ze met de conclusie dat hij niet gerepareerd kon worden en kreeg ik de voorstel om hem om te ruilen voor een galaxy watch 5 pro lte. 
Prima oplossing zou je zeggen, echter wacht ik al ruim 2 weken om een afspraak in te plannen om de nieuwe te leveren. Ondertussen samsung weer gesproken, 2x wel te verstaan. De 1e keer geven ze aan dat ik dynalogic zelf even moet bellen (0.45c per minuut). Prima, je wilt uiteindelijk toch duidelijkheid hebben over je nieuwe horloge want de deur uit gaan zonder horloge is hetzelfde als de deur uitgaan zonder ballen in je box. Anyway, telefoon nummer gebeld die samsung mij gaf en tot mijn verbazing krijg ik te horen: dit nummer is nu niet bereikbaar. Zucht..... wederom samsung gebeld en daar krijg ik van een andere collega te horen dat het wel 6 weken kan duren. Laat ik maar niet beginnen over hoe dynalogic aangeschreven staat op sociale media want dat is ook om te janken. 😅

Iemand enig idee om er überhaupt achter te komen hoe ik dynalogic te spreken krijg? 

Groet jochem 
0 Likes
12 Antwoorden
jochem89
Explorer
Opties
Heb je de topic gelezen? 🙄😜 de horloge is al opgehaald haha.
0 Likes
digiboy
Navigator
Opties
Ik had het tegen @nita71
0 Likes
digiboy
Navigator
Opties
Hahaha