Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet tevreden over de reparatie service

(Onderwerp aangemaakt op: 19-07-2023 05:28 PM)
246 Weergaven
FreddyKru
Journeyman
Opties
Wat je ook doet, wat voor reviews je ook plaatst het boeit hun niet. Als je eenmaal hun product hebt gekocht dan interesseren ze je niet meer en maken me misbruik van hun macht. 

Ik word uren van het kastje naar de muur gestuurd en zelfs samsung medewerkers doen dit. En niemand die mij kan helpen.

Mocht je ooit wat willen repareren maak dan eerst gebruik van hun gratis service waar je fysiek aanwezig moet zijn ipv het laten ophalen en repareren door Dyna zooitje waar Dynafix en Dynalogic onder valt. Een gewaarschuwd mens telt voor 2. 

Zelfs samsung weet niet wat de garantievoorwaarden zijn. Dit is onbegrijpelijk slecht. 
0 Likes
12 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FreddyKru, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren, dit is namelijk niet hoe wij te werk gaan 😇 Wat is precies gebeurt en wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
FreddyKru
Journeyman
Opties
Bent u een medewerker van Samsung Servive centre? Want dan heeft het geen zin. Dyna group (dynalogics en dynafix) werken samen met de service centre. Zij hebben mijn Samsung earbuds onterecht in bezit gehouden. Zij hebben een defect gevonden dat niet ligt aan oorsmeer... maar zij halen wel oorsmeer aan als garantievoorwaarde.

Reparatie nr is

DRSA18150502

Ik wil mijn earbuds terug zonder kosten. Dit valt nog onder garantie omdat de defect iets anders is dan oorsmeer.

En check ook gelijk even reviews over Dyna group. Heel veel problemen. Dat Samsung hier nog mee werkt.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @FreddyKru,

Martijn en ik zijn Moderator op deze Community. Wij helpen je dan hier ook graag bij. 

Oorsmeer/vieze Buds vallen buiten de garantievoorwaarden. Het is dan ook belangrijk deze schoon aan te leveren om zo het onderzoek soepel te laten verlopen en problemen te kunnen uitsluiten. 

Als er vervuiling is aangetroffen in de Buds, zal er een prijsopgave volgen. Als je er niet mee akkoord gaat en jouw Buds retour wilt hebben, kan je de onderzoekskosten betalen en worden deze teruggezonden.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
FreddyKru
Journeyman
Opties
Dit is zo krom en gewoon een excuus om jullie kosten te dekken.

Ik wil specifiek zien waar dit staat dat oorsmeer/ vieze buds buiten garantievoorwaarden valt.

Ten tweede, het defect lag niet aan oorsmeer. Het is alsnog onderzocht en ze zijn onbruikbaar volgens jullie. Ik hoor nieuwe earbuds te krijgen volgens de prijsopgave.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Je kan via de link de garantievoorwaarden vinden: https://bit.ly/2egOQ7I.

Als er door de monteur is geconstateerd dat er nieuwe Buds voor in de plaats dienen te komen, zal je daar bericht van krijgen.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
FreddyKru
Journeyman
Opties
Lees je wel wat ik zeg en lees je überhaupt wel wat er in de link staat?

Monteur heeft geconstateerd dat het defect aan het apparaat ligt. Ligt dus niet aan vervuiling of oorsmeer.
0 Likes
FreddyKru
Journeyman
Opties
En toen was het stil. Dit is dus wat ik bedoel.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@FreddyKru 

Zoals mijn collega ook heeft aangegeven worden de Buds niet onder garantie hersteld om dat deze vervuild zijn. Hiervan zijn ook foto's gemaakt door het servicecentrum en deze zijn in het rapport gedeeld. 

Via de prijsopgave kan je aangeven welke optie jouw voorkeur heeft. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
FreddyKru
Journeyman
Opties
En weer wordt er niet gelezen en naar een link gewezen.

1. Het defect is niet veroorzaakt door oorsmeer. Dit staat in het rapport.

2. Waar staat dat oorsmeer of vervuiling... en dan specifiek deze 2 termen... geen garantie meer bieden? Als u me een link stuurt kunt u dan ook precies aanwijzen waar want in de vorige link stond er niets. Desnoods een citaat kopieren.

0 Likes