Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WW80T534AAW/S2 Autodose defect

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2023 08:55 PM)
413 Weergaven
wim_brave
First Poster
Opties
Sinds een 3/4 jaar ruikt de was muf. Daarnaast is het verbruik van de wasverzachter gerduceerd naar nihil. Dit betekent dus dat de was geen wasverzachter meer krijgt tijdens het wassen. Het autodose systeem werkt niet. Het wasmiddel wordt wel normaal toegevoegd. Alle instellingen gecontroleerd en diverse opties gewijzigd, lade wasverzachter schoongemaakt. Niks mocht helpen. Natuurlijk is de Samsung net een half jaar uit de garantie 😔

Vandaag maar eens de autodose pomp uitgebouwd en voorzichtig gedemonteerd. En wat blijkt; de afdichting van het pompje voor de wasverzachter is helemaal vervormd en blokkeerd het plunjertje. 
Ongeloofelijk, wij gebruiken altijd normale merk wasverzachter en dit is dus zeker geen gebruikersfout. De rubberen afdichting is blijkbaar niet bestand tegen wasverzachter.
Dit mag toch niet kunnen voor een wasmachine van 2,5 jaar oud?

0 Likes
2 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @wim_brave,

Ik kan mij goed voorstellen dat jouw was lekker fris moet ruiken na een wasbeurt. Sinds wanneer ervaar je dit? Had je dit ook bij andere soorten wasprogramma's? 

Het beste wat je kan doen is een monteur hier naar laten kijken: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Rivolino
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem dat mijn was muf ruikt. 
ben je tot zover eruit gekomen om het te maken? Of ga je een nieuwe wasmachine kopen? 

mvg Rivolino V 

0 Likes