Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afvoer filter reinigen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2023 11:21 PM)
2137 Weergaven
Members_CpbzR2o
First Poster
Opties

Beste allemaal,

Onze was machine geeft sinds vandaag aan dat ik het afvoer filter moet reinigen.

Ik heb netjes gedaan wat ik dacht dat er gedaan moest worden, het filter rechts onderin eruit gehaald en schoongemaakt. Deze was ook niet heel smerig gelukkig. Maar hij blijft de melding geven, deze staat in het display voor ongeveer 3 secondes na het aanzetten van de machine.

De stekker eruit halen voor 30 seconde haalt de melding er ook niet uit.

Moet ik zelf iets resetten?

Als ik op het rondje druk onder de melding verdwijnt de melding wel gelijk, maar bij opnieuw aanzetten van de machine is de melding weer terug. Heeft er iemand een tip voor mij?

Kleine aanvulling, deze melding kwam nadat ik de trommel reiniging heb gedaan.

Alvast vriendelijk bedankt,

Paul

PXL_20230819_212027353.MP.jpg

0 Likes
5 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_CpbzR2o,

Had je toevallig een foto van de filter? Is deze schoongemaakt met de juiste middelen? Heb je de machine voor een langere periode van het stroom gehaald?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Classen
First Poster
Opties

Is er al meer duidelijk? Ik heb deze melding ook. Ik heb de filter gereinigd maar de melding blijft 3 seconden staan na het opstarten 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Classen,

Bedankt voor jouw bericht. Blijft de melding ook terugkomen wanneer je de stekker voor 30 seconden eruit hebt gehaald?

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
ReggieDuco
First Poster
Opties

Helaas heb ik precies hetzelfde probleem. Filter ook al gereinigd.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ReggieDuco,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je ook de stekker voor 30 seconden eruit gehaald en zie je ook niks bij de afvoer zelf?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes