Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Knopje wasmachine ecobubble gaat niet aan

(Onderwerp aangemaakt op: 01-12-2024 09:24 PM)
205 Weergaven
Anke71
First Poster
Opties

In plaats van het bekende melodietje gebeurde er niks bij een druk op de aan/uit knop.  Het scherm bleef zwart. De was ervoor was netjes volgens het programma gegaan. 
Alles nagekeken, filter schoongemaakt, maar het werkte nog steeds niet.
Totdat mijn man terwijl hij de knop indrukte de trommel een beetje heen en weer bewoog klonk tot onze verbazing ineens het melodietje en ging het scherm aan. Was erin en de machine draaide weer keurig z’n programma af. Maar ja, dit blijft het geval. Vanmiddag moest ik een aantal draaien aan de trommel geven en net toen ik dacht, het lukt niet, ging ie ineens weer aan.

Herkent iemand dit en vooral weet iemand hoe dit op te lossen is?

0 Likes
3 Antwoorden
Anke71
First Poster
Opties

Toch maar reparatieverzoek ingediend. Krijg ik een offerte van €428,70. Ff serieus…. Daar koop je haast een nieuwe voor. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anke71,

Bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad zuur wanneer jouw Wasmachine na jaren dienst het niet meer doet. Ik kan je e.v. voorzien van toegang tot onze kortingsportaal. Daar kan je Samsung producten voor een kortingsprijs. Laat weten of je hier interesse in hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Anke71
First Poster
Opties

Hij is pas 4 jaar oud 😢

ik wil wel toegang tot het kortingsportaal. Het is nog zuurder dat hij het prima doet, maar ik krijg het aan/uit knopje alleen maar aan door een slinger aan de trommel te geven en dan is het fijn, maar dat zal vast niet blijven duren….

0 Likes