le 04-12-2024 08:32 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
- Signaler un contenu inapproprié
Ik heb de was-droogcombinatie WD10T534ABW/S2 gekocht in 2021. Sinds een tijdje droogt de wasdroger niet meer goed. Vaak zijn er minimaal 2 droog cycli voor nodig om de handdoeken goed te drogen. De droger is niet voller dan het voorgeschreven niveau en ik gebruik altijd het automatische (lange) programma. De filter aan de voorzijde maak ik regelmatig schoon.
Hoe kan ik dit oplossen?
Résolu ! Accéder à la solution.
1 Solution
Solutions approuvées
le 09-12-2024 01:52 PM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
Hallo @Ingridd,
Bedankt voor jouw bericht en het uitleggen van jouw situatie. Wanneer de instructies niet hebben geholpen raden we aan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden voor een reparatie. Stuur me gerust weer een bericht wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
le 05-12-2024 05:03 PM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
Hallo @Ingridd,
Bedankt voor jouw bericht, ik ga je proberen verder te helpen. Zie e.v. de onderstaande link voor verdere instructries voor het onderhoud.
&
Je kan gerust aan ons aangeven of de instructies wel of niet de issue heeft verholpen.
Met groet,
Ajay
le 08-12-2024 11:33 AM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
- Signaler un contenu inapproprié
Dank voor je bericht. Ik heb een was-droogcombinatie en dus ook alleen het filter aan de voorzijde. Dat is schoon. En ook de wasmachine reinig ik met enige regelmaat met het reinigingsprogramma. Dus ik vermoed dat het probleem elders zit. Heb je nog meer suggesties?
Groeten Ingrid
le 09-12-2024 01:52 PM
- Marquer comme nouveau
- Marquer
- S'abonner
- Sourdine
- S'abonner au fil RSS
- Surligner
- Imprimer
Hallo @Ingridd,
Bedankt voor jouw bericht en het uitleggen van jouw situatie. Wanneer de instructies niet hebben geholpen raden we aan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden voor een reparatie. Stuur me gerust weer een bericht wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay