op 04-12-2024 08:32 AM
Ik heb de was-droogcombinatie WD10T534ABW/S2 gekocht in 2021. Sinds een tijdje droogt de wasdroger niet meer goed. Vaak zijn er minimaal 2 droog cycli voor nodig om de handdoeken goed te drogen. De droger is niet voller dan het voorgeschreven niveau en ik gebruik altijd het automatische (lange) programma. De filter aan de voorzijde maak ik regelmatig schoon.
Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-12-2024 01:52 PM
Hallo @Ingridd,
Bedankt voor jouw bericht en het uitleggen van jouw situatie. Wanneer de instructies niet hebben geholpen raden we aan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden voor een reparatie. Stuur me gerust weer een bericht wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
op 05-12-2024 05:03 PM
Hallo @Ingridd,
Bedankt voor jouw bericht, ik ga je proberen verder te helpen. Zie e.v. de onderstaande link voor verdere instructries voor het onderhoud.
&
Je kan gerust aan ons aangeven of de instructies wel of niet de issue heeft verholpen.
Met groet,
Ajay
op 08-12-2024 11:33 AM
op 09-12-2024 01:52 PM
Hallo @Ingridd,
Bedankt voor jouw bericht en het uitleggen van jouw situatie. Wanneer de instructies niet hebben geholpen raden we aan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden voor een reparatie. Stuur me gerust weer een bericht wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay