op 03-12-2024 09:11 PM
Ik heb een nieuw Samsung eco bubble wasmachine, ik heb al allerlei programma s geprobeerd en ook met maar enkele kleding stukken, is het normaal dat ik niets van schuim of water zie? Ik heb mijn instellingen aangepast naar veel wasmiddel en wasverzachter maar vind ook dat mijn was niet naar wasmiddel/verzachter ruikt
31-12-2024 02:34 PM - bewerkt 31-12-2024 02:36 PM
Hier hetzelfde probleem (gloednieuwe machine vanaf begin dit probleem) en nu lees ik dat nog veel meer mensen geen fris ruikende was hebben. Hier ook alles al geprobeerd. heb er nu een bubble soak bij gevoegd, kijken of dat wat helpt. Wij hebben deze Autodose Wasmachine 8KG 6000-serie WW80T634ALHA. Ook al handmatig geprobeerd om wasmiddel en wasverzachter toe te voegen, maar de was ruikt muf (het is wel nat) en zeker niet lekker fris. Balen zo'n dure machine gekocht en dan onze vorige Zanussi linda een goedkope was de was veel frisser 😞
Misschien dan nog een wasbal in de trommel erbij met wasmiddel of zo. Jammer dat je niet een nog hogere dosis wasmiddel en wasverzachter kan toevoegen.
op 08-01-2025 10:23 AM
Hallo @easterke1
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine! Ik kan begrijpen dat je dit vreemd vind. Zie je wel of het water en wasmiddel/wasverzachter afneemt? Heb je daarnaast geprobeerd de stekker er voor 30 seconden eruit te halen?
Met groet,
Ajay
op 08-01-2025 10:27 AM
ik heb mijn bakje al enkele keren moeten bij vullen dus het wasmiddel word wel opgenomen, ik ga eens proberen de stekker 30 sec er uit te halen, ook al verschillende wasmiddelen geprobeerd maar nog steeds niets van schuim