op 19-03-2025 07:38 PM
Mijn wasmachine Samsung model Diagnoserapport reparatie
Wasmachine merk Samsung
Model: WW1DN642RPA/EN
S/N: 0UBW5ADMB00056D begon na 3,5 jaar lawaai te maken bij het ronddraaien van de trommel en centrifugeren.
Ik heb in nov 2024 een reparatieverzoek via Samsung gedaan ,waarop ik van de reparateur het bericht kreeg dat de machine voor een bedrag van bijna € 500 kon laten repareren ,dat vond ik een veel te hoog
bedrag en ik kreeg later weer een bericht dat de machine niet te repareren was.
Ik heb toen een nieuwe wasmachine gekocht,en de oude machine door een andere reparateur laten onderzoeken.na enkele keren contact met Samsung service (moeilijk bereikbaar) wordt ik steeds verwezen
naar weer een reparatie verzoek. Gisteren weer gebeld krijg ik weer een bericht voor weer een reparatie opdracht.
Is er een adres of iemand bij Samsung die mij kan helpen?
Hieronder de uitslag van mijn reparateur.
Diagnose:
Lager is beschadigd door vochtinwerking a.g.v. niet goed afdichtende en beschadigde
Simmering (waterdichte afdichtring).
Oorzaak: simmering is scheef gemonteerd bij fabrikage. Zie bijgevoegde foto's
Prijsopgave reparatie:
Vervangen lagers en simmering incl. 2x transport zolderverdieping
Kosten totaal: € 420,00 (incl. BTW)
Onderzoekskosten:
€ 80,00
Totaal Excl. BTW:
€ 80,00
BTW:
€ 0,00
Totaal Incl. BTW:Diagnoserapport reparatie
1
Wasmachine merk Samsung
Model: WW1DN642RPA/EN
S/N: 0UBW5ADMB00056D
Diagnose:
Lager is beschadigd door vochtinwerking a.g.v. niet goed afdichtende en beschadigde
Simmering (waterdichte afdichtring).
Oorzaak: simmering is scheef gemonteerd bij fabrikage. Zie bijgevoegde foto's
Prijsopgave reparatie:
Vervangen lagers en simmering incl. 2x transport zolderverdieping
Kosten totaal: € 420,00 (incl. BTW)
Onderzoekskosten:
€ 80,00
op 19-03-2025 07:44 PM
Hoi @Durktv
Dat is niet zo mooi natuurlijk.
Ik zet dit door naar de Community Manager, die is er morgen weer.
Fijne avond.
op 20-03-2025 02:33 PM
Hallo @Durktv,
Bedankt voor jouw bericht. Een wasmachine natuurlijk een belangrijk onderdeel van jouw huishouden en je verwacht dan dat het zo snel mogelijk wordt hersteld. Ik help je graag verder! Kan je via WhatsApp ons jouw aankoopbewijs, productsticker, filmpje van het defect en de officiële verklaring van jouw monteur sturen naar ons? Ik maak dan een ticket voor de interne afdeling. Ze gaan de mogelijkheden dan verder onderzoeken voor je. Zie de onderstaande link voor de link voor het versturen van een WhatsApp bericht. Wanneer je het hebt gestuurd kan je het mij laten weten. Ik zoek jouw gesprek dan op.
Met groet,
Ajay