Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitgesteld einde Samsung WW90T554AAW/S2

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2023 11:51 PM)
507 Weergaven
Jamilla-
First Poster
Opties
Onlangs heb ik een Samsung add wash wasmachine gekocht. 
Reden voor deze wasmachine is onder andere de optie om de eindtijd van een programma zelf in te kunnen stellen.

Echter kom ik er maar niet achter hoe ik de minuten aan kan passen op de wasmachine zelf. Als ik de wasmachine wil instellen voor de volgende ochtend zal de eindtijd iedere keer eindigen op dezelfde minuut als dat ik aan het instellen ben. Ik kan op het forum nergens terug vinden dat iemand anders er ook tegenaan loopt maar ik kan het ook niet terug vinden in de gebruiksaanwijzing. 

image



0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jamilla-, goedermorgen.

 

Op de wasmachine zelf kan je alleen hele uren ingeven bij het instellen van de start- of eindtijd. Via de Wasmachine-planner op je telefoon(in de SmartThing) kan je wel wel een start-of eindtijd instellen voor de wasmachine

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jamilla-, goedemiddag. 

 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Welke opties zie staan als je een eindtijd wil instellen? En kan je wel een eigen starttijd instellen?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jamilla-
First Poster
Opties
Hoi Martijn,
Wat bedoel je precies met opties?
Ik ga op de machine naar de optie eindtijd instellen, ik kan door de knop te draaien naar bijvoorbeeld de volgende ochtend 8 uur, echter blijven de minuten altijd op 19 staan.
Dus machine zou klaar zijn om 08:19 uur. Ik heb al geprobeerd op knopjes te drukken om door te gaan naar minuten instellen maar dit lukt niet.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jamilla-, goedermorgen.

 

Op de wasmachine zelf kan je alleen hele uren ingeven bij het instellen van de start- of eindtijd. Via de Wasmachine-planner op je telefoon(in de SmartThing) kan je wel wel een start-of eindtijd instellen voor de wasmachine

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes