Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Schrapend geluid van onze wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2023 10:08 AM)
2877 Weergaven
Neel
First Poster
Opties
Goedemorgen. Sinds ongeveer twee weken maakt onze wasmachine een soort schrapend geluid als de trommel draait, met name bij centrifugeren. Zie bijgaand filmpje. De wasmachine is helemaal niet oud en veel te jong, en duur, om nu al kuren te vertonen. Graag jullie analyse en hulp. Groeten Gerben

image

Nelemans 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Neel , Gerben,

Dat klinkt niet gezond. Lijkt op een defect lager. Hier moet een monteur naar kijken.
Je moet dit melden bij de leverancier, want daar loopt je garantie.
Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
21 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Neel , Gerben,

Dat klinkt niet gezond. Lijkt op een defect lager. Hier moet een monteur naar kijken.
Je moet dit melden bij de leverancier, want daar loopt je garantie.
Als de fabrieksgarantie voorbij is, is er ook nog wettelijke garantie.
De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Rik Smit
Student
Opties

Beste @Neel,

Wij hebben dit voorval inmiddels meerdere malen meegemaakt bij Samsung. Een monteur zal langskomen en met 5 minuten klaar zijn om te constateren dat het de lagers zijn. Dan krijg je de melding dat de machine om economische redenen niet te repareren is waarna je door Samsung aan het lijntje wordt gehouden. Onze derde machine met dit euvel staat nog steeds te wachten op antwoord, melding gedaan begin december. Monteur is op 16 december langs geweest en we wachten sindsdien op een afhandeling van Samsung. 

Ik hoop dat het jullie beter vergaat en dat Samsung jullie niet weken met een defecte machine achter laten.

Veel succes, 

Rik Smit een ooit trouwe Samsung klant.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rik Smit, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Heb je wel bericht gehad van mijn collega's hierover? Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Rik Smit
Student
Opties

Hallo Martijn, 

Dank voor je reactie. Ik dacht je woensdag direct te hebben beantwoord, maar zie dat het bericht niet is geplaatst. Bij deze nogmaals de gegevens.

Customer Care | 3101901620

Ik hoop dat je wat in beweging kan krijgen. 

Vriendelijke groet, 

Rik 

0 Likes
Rik Smit
Student
Opties

Beste Martijn, 

waarom wordt mijn reactie steeds verwijderd?

Customer Care | 3101901620| 

0 Likes
Rik Smit
Student
Opties

Beste Martijn, 

Ik hoop dat dit bericht wel blijft staan, heb inmiddels 3x een post gedaan die op miraculeuse wijze steeds verwijdert wordt.
Ons Customer Care nummer is;

Customer Care | 3101901620

Vriendelijke groet.

0 Likes
Rik Smit
Student
Opties

Beste Martijn, 

Via de mail reageerde jij op mijn reactie. In jouw reactie vraag jij ons om ons ticket nummer, bij deze

Customer Care | 3101901620| 

Ik hoop dat dit bericht in tegenstelling tot voorgaande reacties niet wordt verwijderd

Vriendelijke groet,

Rik

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat verwijderen zou kunnen. Het is namelijk niet de bedoeling dat je meerdere topics opent met dezelfde vraag. Dit kan er voor zorgen dat je moeilijker geholpen kan worden en toekomstige mensen ook weer  omdat er veer van hetzelfde staat met verspreidede antwoorden.

Ik zie dat je nu ook weer een nieuw topic geopend hebt. Graag bij een topic houden. Zo kan je ook het snelst geholpen worden.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag en welkom op het Samsung forum.

Voor Martijn zul je tot maandag moeten wachten, die heeft al weekend👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick