Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung WW90M760NOA maakt gaten in de was.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2019 10:00 AM)
6092 Weergaven
PHalman
Apprentice
Opties

In april jongstleden deze wasmachine gekocht bij de Mediamarkt. We gingen voor een ander (standaard) merk, maar de verkoper wist ons te overtuigen. Ondanks de prijs. Op zich niet ontevreden met de bediening e.d. van de machine. 

 

Helaas kreeg ik in mei al een kapotte sok te verwerken. Hier geen aandacht aan besteedt, omdat ik vermoedde dat die sok al kapot was voordat hij de machine in ging. Een week later kwam een T-shirt er kapot uit. Ook hier vermoedde ik, dat het aan mezelf lag, omdat het een heel oud T-shirt was (10 jaar oud)

 

1 Maand later toch weer een kledingstuk. Nu begon ik toch te twijfelen. Was wel weer een sok, maar dit keer een vrij nieuwe. Helaas ook deze sok niet bewaard.

 

Net voor de vakantie ging een BH en een Sok kapot. BH verkeerd in de machine gedaan (zonder zakje). Deze was met de haakjes in de sok blijven hangen. Ergens in de machine moet er nu zo'n kracht op de sok en de BH hebben gezeten, waardoor het bandje van de BH totaal losgescheurd is. Ik had dus een BH zonder haakjes en die zaten aan een kapotgescheurde sok. Ik heb deze bewaard en op de foto gezet.

 

Vanmorgen was een T-shirt van mijn zoon aan de beurt. Compleet losgetrokken. Geen idee wat ik nu verkeerd doe. Ik weet nu even niet wat te doen. Begin hier gigantisch van te balen. Het liefst doe ik de machine terug, tenzij er een oplossing voor komt.

 

Help. Wat kan hier aan gedaan worden. Wil hier ook nog melden, dat in het begin van het wassen, de wasmachine een aparte geur afgeeft. Net alsof er iets begint te branden. Ik vermoed dat het opwarmen van het water tot 40 graden deze geur afgeeft.

 

Tot nu toe zou ik in ieder geval niemand adviseren om een dergelijke wasmachine aan te schaffen. Hopelijk weet iemand een oplossing zodat de geur en het scheuren niet weer gebeurd (Met mijn vorige wasmachine (15 jaar oud uiteindelijk) is dat nog nooit gebeurd).

 

Hieronder een paar foto's. Het bandje krijg ik trouwens met geen mogelijkheid zelf losgetrokken. Er moet dus in de machine ergens een grote kracht worden uitgevoerd om dit voor elkaar te krijgen.

BHMetSok.jpegTShirt.jpeg

0 Likes
67 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi, dit ziet er inderdaad niet best uit. De BH is inderdaad iets waar je heel voorzichtig mee moet zijn, zeker aangezien het haakje ook andere dingen kapot kan maken, maar dat terzijde lijkt er iets mis vanwege het shirt. Kun je eens met een pantykous langs de trommel gaan en kijken of deze ergens blijft hangen? Ik wil namelijk weten of er ergens bij de gaatjes mogelijk schade aanwezig is.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
PHalman
Apprentice
Opties

Hallo Nick,

 

Hoewel al eerder de trommel grondig bekeken te hebben, nogmaals dit gedaan, maar nu met de panty. Helaas (of niet... ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk) blijft de panty nergens hangen. Geen braampje of beschadiging gevonden in de trommel.

 

Wat de BH betreft. Ik wil nog wel kwijt, dat indien de BH ergens aan blijft hangen, die nog niet hoeft te betekenen volgens mij, dat het doormidden wordt getrokken. Het zou betekenen, dat de BH aan 2 kanten is blijven vastzitten. Of zie ik dit verkeerd.

 

Vandaag ook weer gewassen. Gelukkig geen kleding stuk gegaan. Wel blijft die geur hangen. Net of er ergens plastic te heet wordt. 

 

Ik hoor graag een volgende stap.

 

Met vriendelijke groet

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Zomaar een idee, maar is het mogelijk dat er speling zit tussen de trommel zelf en de vulopening? Gezien de scheur in dat t-shirt moet het ergens klem hebben gezeten tijdens het draaien.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het is mogelijk natuurlijk, maar er zijn meer plekken waar zoiets kan ontstaan. Zo'n conclusie kan ik dus lastig trekken. Voordat we een reparatie inplannen nog één vraag: welk programma en hoe vol zat de machine toen dit gebeurde?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
PHalman
Apprentice
Opties

Katoen 40  graden. Bubble aan. Centrifuge op 800. Wasmachine vol (10 cm over aan de bovenkant). Ik weet niet meer of ik het draaien heb uitgesteld met een paar uur.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dan is er verder niets mis met het programma. In dit geval denk ik toch al snel aan een reparatie. Deze machine valt onder VIP-service, heb je je hiervoor ingeschreven via onze website?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
PHalman
Apprentice
Opties

Heb me vandaag ingeschreven. Kreeg het een tijdje geleden niet voor elkaar. Telkens een fout op het serienummer. Nu gelukkig niet. Ben dus geregistreerd.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top! Kan ik in de tussentijd nog wat voor je doen?

rsz-846676
0 Likes
PHalman
Apprentice
Opties

Het enige dat ik graag wil weten is wat er nu gaat gebeuren en op welk termijn ik nu moet rekenen?

0 Likes