op 19-03-2023 03:02 AM
Net terug van vakantie en onze wasmachine van nog geen jaar oud heeft er geen zin meer in.
Na het programma te hebben gestart springt de machine vanzelf op pauze en krijg hem met geen mogelijkheid meer aan de praat, maakt ook een vreemd zoemend geluid.
Stekker er al uitgetrokken, filter en afvoer al gechekt, en weer aangezet keuze programma weer gemaakt en op start gedrukt weer vreemd geluid en zet de machine zichzelf weer op pauze.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-03-2023 12:37 PM
Goedemiddag @Members_6g44ELj ,
Niet leuk thuiskomen. Je hebt al het nodige gedaan om het probleem op te lossen.
Ik zou hier even een monteur naar laten kijken. Je kunt de machine hier aanmelden:
https://www.samsung.com/nl/support/repair/
Houd je ons op de hoogte?
op 19-03-2023 12:37 PM
Niet leuk thuiskomen. Je hebt al het nodige gedaan om het probleem op te lossen.
Ik zou hier even een monteur naar laten kijken. Je kunt de machine hier aanmelden:
https://www.samsung.com/nl/support/repair/
27-03-2023 10:45 AM - bewerkt 27-03-2023 10:46 AM
@Dick schreef:
Ik zou hier even een monteur naar laten kijken. Je kunt de machine hier aanmelden:https://www.samsung.com/nl/support/repair/
Er is inmiddels afgelopen vrijdag een monteur geweest, kon hem niet maken omdat hij niet de juiste printplaat bij zich had. Monteur zei dat er een nieuwe spoed spoedafspraak gemaakt zou worden, nou die spoedopdracht is pas aankomende donderdag, vind ik geen spoed zit ik al bijna 2 weken zonder wasmachine en met puberen beide 4x in de week sportende kinderen wil je niet weten hoe groot die berg inmiddels is bovendien kost het me ook weer een vrije dag die ik moet opnemen word ik niet heel vrolijk van. Een compensatie zou op zijn minst terecht zijn gezien de fout bij Samsung/montagebedrijf ligt.
op 28-03-2023 01:52 PM
Hi @Members_6g44ELj, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de reparatie wat langer op zich laat wachten. Is de nieuwe reparatie afspraak inmiddels wel bevestigd? Wij hebben helaas geen inzicht in de agenda van het servicecentrum.
Groeten,
Martijn
30-03-2023 10:17 AM - bewerkt 30-03-2023 10:19 AM
vanmorgen zijn er weer 2 monteurs geweest en ook zij konden hem niet maken, weer niet de juiste onderdelen om de wasmachine te repareren om moedeloos van te worden. Net een nieuwe afspraak kunnen inplannen , weer bijna een 1 week wachten en weer een vrije dag nemen kost me nog al wat geld zo en neem mijn vrije dagen bovendien liever op om leuke dingen te doen wanneer ik daar zin in heb. En die berg met wasgoed die blijft ook maar groeien, kast met kleding is onderhand ook wel aardig leeg. 🤬
op 30-03-2023 10:27 AM
Hi @Members_6g44ELj, goedemorgen.
Wat is het reparatienummer? Dan zoek ik de gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 30-03-2023 10:31 AM
2550115 is het ordernummer van CE repair
op 30-03-2023 10:35 AM
op 30-03-2023 10:50 AM
Neemt niet weg dat ik hier inmiddels 2 extra dagen voor op moet nemen en we met een berg was zitten een compensatie zou op zijn minst op zijn plaats zijn.
op 30-03-2023 10:55 AM