Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Registratie Check

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2021 02:28 PM)
771 Weergaven
Alwin3
First Poster
Opties

Op 22-05-2019 een Samsung QuickDrive wasmachine WW80M760NOM/EN geleverd gekregen door BCC en zover ik weet aangemeld voor extra garantie. Hier kan ik echter nergens iets van terug vinden.

Waar kan ik dit laten controleren? 

Nog een vraag: Binnen 2 jaar is de deurmanchet lichtjes beschadigd, waardoor er water lekt. We hebben dit nog nooit meegemaakt bij andere wasmachines (die overigens goedkoper en ouder waren). Verder zijn we altijd zuinig op onze spullen. Valt dit redelijkerwijs onder garantie?

Met vriendelijke groeten, Alwin

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Bel de klantenservice even👍 dan krijg je gelijk antwoord op al je vragen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Alwin3,

Welkom op de Community.

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice? Anders kijk ik het graag voor je na.

rsz-846676
0 Likes
Alwin3
First Poster
Opties

Gisteravond een poging gedaan via de Whatsapp-chat, maar na een virtuele assistent nog geen reactie gekregen. 

Dus als jij het na kan kijken, dan zou dat mooi zijn.

Wat heb je precies nodig? Het serienummer ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Serienummer kan ik inderdaad op zoeken, of het registratienummer dat in de bevestigingsmail van ons staat na je deelname 👍

rsz-846676
0 Likes
Alwin3
First Poster
Opties

Het serienummer is 0TE55ADM100165Z  Ik kan verder geen mail terug vinden, dus een bevestiging van het een of het ander zou mooi zijn. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Alwin3.

Wanneer we het serienummer ingen als zoekopdracht zien wij geen gegevens terug. Heb je de extra garantie erbij gekocht of was dit een promotie via onze website? Ook kunnen we op je e-mailadres een zoekopdracht doen, stuur ons anders een privéberichtje met je e-mailadres. Wil je een serviceverzoek indienen voor de wasmachine dan hebben we nog wat extra informatie van je nodig.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Alwin3
First Poster
Opties

@MartijnK

Hoe kan ik een priveberichtje sturen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je naar berichten gaat en op mijn naam zoekt, kun je me een privéberichtje sturen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel. Ik heb je registratie teruggevonden en de vraag uitgezet bij mijn collega's van de promotieafdeling. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes