Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2021 08:43 AM)
702 Weergaven
Sandravanbeek31
First Poster
Opties

Na vele malen contact met Samsung en steeds van kastje naar muur gestuurd worden ben ik de wanhoop nabij.

alles ingevuld voor cashback tevens alles documenten gestuurd via mail Whats app messenger krijg ik vandaag weer de melding dat het afgewezen is.

500 euro weg!

hoevaak moet ik alles nog insturen het is werkelijk een schande hoe er met mij omgegaan is.

Hoe bestaat dit hoe kan dit hoe is het mogelijk dat je uren aan de telefoon zit via Whats app en Messenger bezig ben en er steeds word gezegd mevrouw we hebben het binnen en er nu weer een mail wordt gestuurd dat je het niet krijgt wat een zooitje is het daar!!!

0 Likes
4 Antwoorden
Peer_76
Voyager
Opties

Een schrale troost: je bent niet de enige.

https://nl.trustpilot.com/review/www.samsung.com

Ongetwijfeld zal het bij vele anderen wel goed gaan, maar blijkbaar hebben ze toch een groot probleem bij Samsung.

Hopelijk kunnen de Community medewerkers wel iets voor jou betekenen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sandravanbeek31,

Welkom op de Community.

Als je voor mij het registratienummer hebt, kijk ik het graag voor je na 👍

rsz-846676
Sandravanbeek31
First Poster
Opties

Ik ben met al jullie medewerkers al 3 maanden bezig niemand helpt me naar behoren wordt van kastje naar muur gestuurd

A187F739-B89F-4CF0-8F5B-379B7B6F3E5C.png

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Sandravanbeek31, goedemiddag.

Ik zie inderdaad dat mijn collega een nieuwe aankoopbon heeft toegevoegd aan jouw registratie. Onze promotieafdeling heeft het enorm druk en daarnaast ook te maken met een achterstand, we werken met man en macht om dit zo snel mogelijk in te lopen. Zodra jouw aanvraag opnieuw is beoordeeld ontvang je hier ook bericht van.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging! Hopelijk ontvang je snel bericht van mijn collega's van de promotieafdeling.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes