Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

bijvul Indicatie wasmiddel blijft steeds branden

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2021 04:25 PM)
997 Weergaven
150pk
Explorer
Opties

Hoi,

Ik weet dat dit onderwerp vaak is langs geweest hier op het forum, maar sinds kort blijft het bijvulindicator van het wasmiddel steeds branden.

Wasverzachter is oké. Dit werkt naar behoren. 

We hebben dit probleem hiervoor nooit gehad. 

Nu vraag ik mij af of de machine wel wasmiddel gebruikt indien de indicator brand? 

Het reservoir hebben we al eens gereinigd en als we een test uitvoeren komt er wasmiddel door.

Serienr wasmachine is WW81M76NN2A-SAM aangekocht op 30-03-2020

Alvast bedankt

0 Likes
10 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @150pk,

Welk wasmiddel gebruik je precies?

Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
150pk
Explorer
Opties

Een vloeibaar wasmiddel voor kleurwas. 

Geen merkproduct. 

Reeds een jaar geen problemen gehad. 

Mvg 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @150pk, goedemiddag.

Heb je de wasmachine een tijdje niet gebruikt? Als je het wasmiddel vervangt door water loopt deze dan wel goed door? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
150pk
Explorer
Opties

Hallo Martijn,

Dank voor je antwoord. 

Ik heb het vulbakje gereinigd en geprobeerd met zowel water als wasmiddel en beide producten lopen er perfect door bij het induwen van de achterzijde. 

Wasmachine word dagelijks gebruikt. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je de tanks vult met water en deze in de wasmachine plaatst, lopen deze dan ook goed door? Vloeibaar wasmiddel heeft verschillende diktes en kan daardoor ook zorgen voor verstoppingen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
150pk
Explorer
Opties

Heb ik ook geprobeerd omdat ik dan dacht als hij water opneemt dan de contactpunten in de machine ook eens gereinigd worden. 

Of hij al dan niet water opneemt is moeilijk te bepalen omdat je bijna niet ziet of er wat gebruikt is. 

Ik vermoed omdat het icoontje van bijvullen blijft branden hij dan ook geen product gebruikt? 

De wasverzachter werkt nog perfect, enkel de lade van het wasmiddel niet. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kunt dit makkelijk uittesten als je uit gaat van een vaste hoeveelheid water denk hierbij aan een liter of een halve liter. na de wasbeurt kun je dan nagaan of deze hoeveelheid nog steeds hetzelfde is. Loopt het water dan ook niet door dan kunnen we een serviceverzoek voor je indienen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
150pk
Explorer
Opties

ik zal dit eens proberen en hou u op de hoogte. 

Kunnen we dit testen met een korte wasbeurt van 15min?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik weet niet of je het verschil dan al gaat waarnemen, bij de heel erg korte wasprogramma's wordt ook aanzienlijk minder wasmiddel gebruikt. Hoe minder deze gebruikt hoe minder de wasmachine hoeft te spoelen.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes