Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Quickdrive™ Wasmachine 9kg WW90T754ABT maakt veel lawaai bij zwieren en spoelen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2021 11:49 AM)
902 Weergaven
pepeken
First Poster
Opties

Beste,

ik heb nu reeds 2 maanden mijn nieuwe wasmachine, maar merkt van in het begin op dat deze toch redelijk wat lawaai maakt. we hebben ze gekalibreerd, goede stevige ondergrond enz... niets helpt. De trommel kan ook beginnen wiegen. Binnenkort komt ze in een ingebouwde kast en vrees ik voor de kloppen die deze machine maakt. Ik heb een video toegevoegd en hoop dat jullie hier raad mee hebben. Van het wassen ben ik wel heel content en ook de gemakkelijke bediening vindt ik top. Maar alleen dat lawaai is toch zeer raar. Zou eigenlijk stiller moeten zijn dan mijn oude wasmachine die kapot was. 

Alvast bedankt voor de feedback.

WW90T754ABT

Quickdrive™ Wasmachine 9kg WW90T754ABT

0 Likes
2 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @pepeken, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, dit is natuurlijk niet helemaal goed. Ervaar je dit op verschillende programma's? Houd je hierbij ook rekening met de belading van je wasmchine? Wanneer je wasmachine goed stabiel staat en het kalibreren geen verschil heeft gemaakt zal een reparatieverzoek de volgende stap worden.

Voor het indienen van een serviceverzoek heb ik nog wat extra informatie nodig, stuur mij een privé bericht met je persoonsgegevens, het serienummer van je wasmachine samen met de aankoopdatum. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
pepeken
First Poster
Opties

Beste Martijn

Ik ga graag in op een afspraak met het servicecentrum, aangezien mijn wasmachine nog steeds veel geluid gemaakt. Antwoord ik hier Prive, ik zou dan mijn gegevens willen doorgeven.

Alvast bedankt voor de informatie.

0 Likes