Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opeens is mijn wasmachine offline

(Onderwerp aangemaakt op: 14-07-2023 03:41 PM)
656 Weergaven
Ginaa
First Poster
Opties
En bij het op nieuw registreren in smarttings kom ik niet veder dan "registreren". Ook lukt het niet om mijn droger aan te melden in smart things.
0 Likes
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ginaa, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw wasmachine en droger? Heb je deze ook al eens verwijderd uit de SmartThings-app? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ginaa
First Poster
Opties
Hi, ik heb de smarttings app verwijderd, de wasmachine uit de uit app verwijderd en ik heb een keer geprobeert om mijn wifi op 2,5 ghz te zetten voor de droger maar dat lukte ook niet. 20221220_140900_1000004575_1671541741.jpg20221220_141222_1000004579_1671541943.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is er iets gewijzigd in de netwerkinstellingen of opstelling hiervan? En heb je de wasmachine en droger ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Ginaa
First Poster
Opties
Nee, heb niks gewijzigd hieraan en heb ze meerdere keren terug gezet naar fabriek instellingen
0 Likes
Ginaa
First Poster
Opties
De wasmachine ging wel heel lang goed tot van de week opeens stond hij de heletijd offline
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Ginaa,

Dankjewel voor je terugkoppeling en zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd om de verbinding te herstellen👍 Worden de wasmachine en droger wel herkend wanneer je een nieuw product of apparaat wilt toevoegen via Smart Things? 

Misschien een overbodige vraag maar staat de Wi-Fi optie ook ingeschakeld op de apparaten zelf? 

Lukt het wel om de wasmachine en droger met SmartThings te verbinden wanneer je dit via een hotspot van een andere mobiele telefoon probeert?

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Ginaa, goedemorgen.

Is het je intussen nog gelukt om je wasmachine en droger te koppelen met SmartThings? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes