17-07-2023 09:16 PM - bewerkt 17-07-2023 09:20 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
In 2019 gekochte droger doet het nu al niet meer. Na contact te hebben gehad met de klantenservice is de enige oplossing een (dure) monteur. Het probleem ligt bij het filter wat echt onmogelijk goed schoon te maken is, omdat deze er niet uit kan. Zeer teleurgesteld in deze enige oplossing vanuit Samsung voor deze prijzige droger die wij hebben aangeschaft in de hoop deze voor jaren te kunnen gebruiken.
Droger gaat aan en draait alle programma's maar wordt niet meer warm.
Ik zou graag een oplossing willen voor dit probleem.
op 18-07-2023 10:44 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Members_44CmGSD, geodemorgen.
Wij bieden 2 jaar fabrieksgarantie op onze wasdrogers; jouw wasmachine valt helaas buiten deze periode. We kunnen dan alsnog een reparatie uitvoeren, maar hier zitten wel kosten aan verbonden. Bij het berekenen van de reparatiekosten wordt overigens wel rekening gehouden met de leeftijd van je wasdroger.
Via onze website kan je een serviceverzoek aanvragen voor de droger. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 18-07-2023 02:06 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste Martijn,
Dank voor je antwoord. Heb je tips hoe ik het onderste filter goed schoon kan houden? Met de bijgeleverde borstel en stofzuiger lukt het gewoon niet.
Groet,
Rachelle
op 18-07-2023 04:11 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Wij hebben verder geen andere tips om de warmtewisselaar te onderhouden. Met het meegeleverde reinigingsborsteltje of met een stofzuiger met borstel kan je deze schoonmaken. Wees wel voorzichtig met de bladen van de warmtewisselaar, als deze verbuigen of beschadigen kan dit invloed hebben op de werking van je droger.
Groeten,
Martijn
op 18-07-2023 05:48 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Oké, ik kan je vertellen dat het bij mij echt onmogelijk is om de warmtewisselaar zo schoon te maken omdat het namelijk vochtig is. Gek dat Samsung een droger maakt van deze prijs met een warmtewisselaar die niet schoon te maken is. Dat wordt een nieuwe droger en niet van Samsung!