Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

garantie wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2017 07:15 PM)
16611 Weergaven
meneerludo
First Poster
Opties

Hoe kan je de garantie van 2 jaar verlengen tot 10 jaar ?

Is het voldoende om je product te registreren ?

0 Likes
17 Antwoorden
Coen1
First Poster
Opties

Dankje voor de info,

Dan weet ik nu hoe het wel zit.

Gr.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Heel graag gedaan Coenraad, en nog sorry voor de verwarring.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Wasmachine1
First Poster
Opties

Hoe moet ik mijn wasmachine aanmelden voor 5 garantie.

m.vr.gr.jeroenpot@hetnet.nl

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Wasmachine1,

 

Dat kan via de volgende link: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=5ZLWSYPZQ4EVR

rsz-846676
0 Likes
Veronique0912
First Poster
Opties

Beste, ik ben toch wel een beetje ontgoocheld en tevens boos wat betreft jullie fabrieksgarantir. Na 4 jaar heeft mijn wasmachine het reeds begeven. Nu blijkt dat de Main PCB moet vervangen worden. De technieker van de winkel waar ik mijn wasmachine kocht wist me te vertellen dat dit onder de 10 jaar fabrieksgarantie valt. Krijg ik een mail terug van Samsung dat dit niet het geval is en dit een heel dure grap gaat worden om te laten repareren ( bijna nieuwprijs van machine). Waarom geven jullie dan 10 jaar garantie? Is volgens mij geen slijtage maar echt fabrieksgout. Graag een antwoord aub

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het is mogelijk dat we 10 jaar garantie geven, maar dit is vaak op één onderdeel. Bij onze wasmachines is dit vaak de motor. Deze garantie geldt trouwens alleen voor het onderdeel, niet de voorrij- en reparatiekosten. Wat de winkel aangeeft kunnen we natuurlijk niet veel aan doen.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Alain_13
First Poster
Opties

Beste, onze wasmachine wil niet meer draaien. Alles werkt alleen als hij wil beginnen draaien gaat het in schokjes en stopt dan. Waarschijnlijk motor? Machine is 3 jaar oud ongeveer. Is dit garantie? Hangt stikker op 10 jaar garantie op motor....

WF71F5E3P4W

Mvg

Alain

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Alain_13,

 

Je kan het filter proberen, deze kan verstopt zitten. Het water komt hier meerdere keren langs tijdens een wasprogramma.

• Vergeet niet eerst het noodslangetje te gebruiken om het apparaat leeg te laten lopen.

• Vergeet daarnaast niet dat het propellertje achter het filter ook vies kan zijn of vastzittende voorwerpen kan hebben.

 

Controleer de plaatsing van de afvoerslang. De afvoerslang moet als volgt geïnstalleerd worden:

• De afvoerpijp moet 60-90 cm hoog zijn, idealiter 65cm

• De afvoerslang moet 10-15cm diep in de afvoerpijp zitten. Wanneer je dit niet doet kan het zijn dat het water wat de wasmachine probeert af te voeren weer terug de trommel inschiet, dus het apparaat vervolgens stopt met het programma.

rsz-846676
0 Likes