Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie Samsung wasmachine 5 jaar garantie

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2024 09:31 AM)
275 Weergaven
FFrank
Journeyman
Opties
Op 12 april 2021 hebben wij onze wasmachine ontvangen die we hadden besteld bij de BCC. Het gaat om de wasmachine WW90T986ASE/S2. Bij de wasmachine hebben we doormiddel van een actie vanuit Samsung een verlengde garantie ontvangen van 5 jaar. Hiervoor hebben we certificaat ontvangen. 

Helaas is de wasmachine rond november 2021 defect geraakt (defecte lagers). We hebben hiervoor contact opgenomen met Samsung, zij hebben destijds Servilux ingeschakeld. De wasmachine was niet meer te repareren en moest omgeruild worden. De omruiling is door BCC uitgevoerd op 23-12-2021.

Helaas ervaren we nu weer eenzelfde probleem als in 2021. Hiervoor hebben we contact opgenomen met de klantenservice. Vanuit LetMeRepair hebben we echter een prijsopgave ontvangen omdat de wasmachine buiten de garantie valt. 

Dit is natuurlijk niet correct omdat we een verlengde garantie hebben. Echter op het certificaat staat het serienummer van de wasmachine die we op 12 april 2021 hebben ontvangen. Hierdoor onstaan problemen om de garantie toe te kennen. 

Helaas kom je niet goed door het callcenter heen die de eerste telefoontjes van Samsung opneemt en snappen ze het proces niet goed.

Na vele en lange pogingen iemand van LetMeRepair gesproken. Hij geeft aan dat de garantie niet meer geldig is als de wasmachine vervangen is. Ik snap dat het niet opnieuw ingaat maar ik zit nog steeds binnen de 5 jaar na aanschaf van de eerste machine.

Om iemand te spreken te krijgen Samsung die aan de juiste touwtjes kan trekken lijkt onmogelijk...
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens FFrank,

 

Ik heb een ticket aangemaakt voor de interne afdeling. Ze nemen binnen binnenkort contact met je op en gaan de mogelijkheden voor je onderzoeken.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FFrank,

 

Bedankt voor jouw bericht. Heb je toevallig nog het serienummer van jouw oude wasmachine nog en had je na de omruiling van ons nog een nieuwe certificaat ontvangen van ons? Met het oude serienummer kan ik alle gegevens van de omruiling en verlengde garantie inzien.

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
FFrank
Journeyman
Opties
Goedemorgen Ajay, bedankt voor je reactie! Het oude serienummer op het certificaat is 0VEN5ADR100021K. Ik heb na de vervanging geen nieuw certificaat ontvangen van Samsung.

Groet, Frank
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens FFrank,

 

Ik heb een ticket aangemaakt voor de interne afdeling. Ze nemen binnen binnenkort contact met je op en gaan de mogelijkheden voor je onderzoeken.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
FFrank
Journeyman
Opties
Wat een bijzondere ervaring met Samsung. Volledig in mijn recht, zelfs de bevestiging vanuit Samsung dat we een kosteloze reparatie krijgen. Echter weigert Samsung om de reparatie daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Wat moet je doen bij Samsung om te krijgen waar je recht op hebt???
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FFrank,

 

Wat voor bericht had je van mijn collega en/of LMR het laatst ontvangen?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes