op 29-04-2024 12:31 PM
Hallo,
wij hebben een WF80F5E4P4W wasmachine van juni 2015. Sinds enige tijd slingert de binnentrommel tov de buitentrommel. Ook lag er slijpsel van de trommel manchet en wat plastic gruis van de buiten trommel in de trommel en manchet. De trommel draait goed, zit geen speling op en ik hoor geen schrapend geluid uit de lagers. Ik heb even gekeken naar de veren en de dempers maar ik zie geen rare dingen. Ik heb het kalibratie programma opnieuw gedraaid maar helaas zonder resultaat. Ik heb een filmpje gemaakt waarop is te zien dat de trommel slingert. Waar moet ik aan denken? Een kleine oplossing of is dit een voorbode op erger en kan ik beter een nieuwe kopen gezien de leeftijd?
ik hoor graag, Fred
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-05-2024 09:48 PM
Dank je wel voor je antwoord Ajay,
Gezien de ouderdom hebben we besloten geen (extra) geld te verspillen en hebben inmiddels een nieuwe wasmachine aangeschaft.
vriendelijke groet, Fred
op 10-05-2024 10:26 AM
Hi @Fredvdhoek,
Da mag natuurlijk. Mocht er in de toekomst toch nog een vraag zijn, weet je ons te vinden. Hopelijk kan je nu volop genieten van jouw nieuwe machine.
Groetjes,
Daphne
op 30-04-2024 12:16 PM
Hallo @Fredvdhoek,
Bedankt voor jouw bericht. Dit kan inderdaad de voorbode zijn voor iets ergers. We raden aan dat er een monteur naar jouw machine kijkt. Zie onderstaande link voor het aanmelden.
Met groet,
Ajay
op 06-05-2024 09:48 PM
Dank je wel voor je antwoord Ajay,
Gezien de ouderdom hebben we besloten geen (extra) geld te verspillen en hebben inmiddels een nieuwe wasmachine aangeschaft.
vriendelijke groet, Fred
op 10-05-2024 10:26 AM
Hi @Fredvdhoek,
Da mag natuurlijk. Mocht er in de toekomst toch nog een vraag zijn, weet je ons te vinden. Hopelijk kan je nu volop genieten van jouw nieuwe machine.
Groetjes,
Daphne
op 27-08-2024 04:52 PM
op 29-08-2024 10:31 AM
Hallo @ulza,
Bedankt voor jouw bericht. Het kan zijn dat het een teken is dat de trommellagers los zit. We raden aan dat een monteur hier naar gaat kijken. Zie de onderstaande link voor het aanmelden. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay