Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Binnen trommel slingert tov buiten trommel

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2024 12:31 PM)
227 Weergaven
Fredvdhoek
Journeyman
Opties

Hallo,

wij hebben een WF80F5E4P4W wasmachine van juni 2015. Sinds enige tijd slingert de binnentrommel tov de buitentrommel. Ook lag er slijpsel van de trommel manchet en wat plastic gruis van de buiten trommel in de trommel en manchet. De trommel draait goed, zit geen speling op en ik hoor geen schrapend geluid uit de lagers. Ik heb even gekeken naar de veren en de dempers maar ik zie geen rare dingen. Ik heb het kalibratie programma opnieuw gedraaid maar helaas zonder resultaat. Ik heb een filmpje gemaakt waarop is te zien dat de trommel slingert. Waar moet ik aan denken? Een kleine oplossing of is dit een voorbode op erger en kan ik beter een nieuwe kopen gezien de leeftijd?

ik hoor graag, Fred

 

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Fredvdhoek
Journeyman
Opties

Dank je wel voor je antwoord Ajay,

Gezien de ouderdom hebben we besloten geen (extra) geld te verspillen en hebben inmiddels een nieuwe wasmachine aangeschaft.

vriendelijke groet, Fred

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Fredvdhoek,

 

Da mag natuurlijk. Mocht er in de toekomst toch nog een vraag zijn, weet je ons te vinden. Hopelijk kan je nu volop genieten van jouw nieuwe machine.

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Fredvdhoek,

 

Bedankt voor jouw bericht. Dit kan inderdaad de voorbode zijn voor iets ergers. We raden aan dat er een monteur naar jouw machine kijkt. Zie onderstaande link voor het aanmelden.

https://bit.ly/3J4HpwQ

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Oplossing
Fredvdhoek
Journeyman
Opties

Dank je wel voor je antwoord Ajay,

Gezien de ouderdom hebben we besloten geen (extra) geld te verspillen en hebben inmiddels een nieuwe wasmachine aangeschaft.

vriendelijke groet, Fred

0 Likes
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Fredvdhoek,

 

Da mag natuurlijk. Mocht er in de toekomst toch nog een vraag zijn, weet je ons te vinden. Hopelijk kan je nu volop genieten van jouw nieuwe machine.

 

Groetjes,

Daphne

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes