Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Witte vlekken in beeldscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2022 10:00 PM)
31996 Weergaven
MelissaHelt
First Poster
Opties

Sinds deze avond krijg ik ineens onverklaarbare witte vlekken in mijn beeldscherm. De beeldschermtest verandert niks. De tv is ongeveer 4 jaar oud en het betreft een UE65MU6400. Iemand enig idee wat ik nog kan doen? Vind het nogal heftig dat een tv van 1200 euro binnen 4 jaar kapot gaat. 

631E3564-D5C8-4264-8025-E9256128DD6C.jpeg

0 Likes
Spring naar oplossing
41 Antwoorden
Brt11
Apprentice
Opties

Dank! Groet, Bert

Arie1958
Apprentice
Opties
Mijn tv ook2 witte vlekken, samsung geeft zg service,ik mag m laten repareren moet ik eerst €150 betalen voor transport en daarna reparatie kosten betalen of een nieuwe tv kopen in de membership,maar de tv die ik wil hebben is bij Hello tv goedkoper,dus service van niks , maar dat wisten we al van Samsung
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arie1958, goedemiddag.

Wij doen altijd ons uiterste best voor iedereen! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we jouw TV herstellen, echter worden hier wel kosten voor berekend. Wij houden hier dan ook rekening met de leeftijd van jouw TV, jouw TV valt waarschijnlijk buiten deze periode waardoor er reparatiekosten worden berekend. Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie en hiervoor kan je in gesprek gaan met de verkoper. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3sHIw2F

Wij zullen daarnaast ook niet de concurrentie aangaan met onze partners 😉 Het kan dan ook soms voorkomen dat een bepaald model wat voordeliger is bij een andere retailer.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Arie1958
Apprentice
Opties
Tv was type van 2018 maar gekocht in maart 2019 ik heb nu wel een nieuwe besteld op jullie site maar kost toch weer €1106
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

En welke is het geworden? Uiteraard wensen je alvast heel veel gebruiksplezier toe met je nieuwe aanwinst 💙

Groeten,

Martijn

Arie1958
Apprentice
Opties
55QN90C
Arie1958
Apprentice
Opties
Misschien leuk als je er een soundbar bij doet
0 Likes
Arie1958
Apprentice
Opties
Misschien leuk als je er een soundbar bij doet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is dan wel Sinterklaas geweest maar helaas is dat geen optie voor ons 😇 Je kan natuurlijk wel gewoon een soundbar toevoegen aan je winkelwagentje 💙

Groeten,

Martijn

Hoekster
First Poster
Opties
Hetzelfde probleem bij .model ue55hu8500, witte veeg rechtsmidden van het beeld. Ongeveer 8 jaar oud.
0 Likes