op 17-11-2019 03:15 PM
Mijn smart tv uit 2014 is up tu date wat software betreft. Toch zegt hij bij veel websites dat de url niet goed is. Bijvoorbeeld www.ikea.com. Wat kan ik doen om deze websites toch op mijn tv te bezoeken? De website die ik wil bezoeken is anders maar het probleem is hetzelfde.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-11-2019 05:11 PM
Hi @Brownie20,
Als dit niet op alle websites voorkomt, lijkt het te liggen aan de website. Waarschijnlijk maakt deze dan gebruik van bepaalde toepassingen die niet worden ondersteund op de TV.
op 19-03-2020 06:31 PM
Beste,
Wanneer ik sommige websites wil bezoeken (die ik in het verleden wel kon openen), krijg ik een melding dat de url niet klopt.
op 19-03-2020 06:58 PM
Goedenavond @Samuel22 ,
Niet zo handig om zo'n melding te plaatsen. Er ontbreekt nogal wat. Ik kan hier zo niks mee.
Dit is bovendien een opgelost topic waardoor je weinig respons kunt krijgen.
Toevallig zie ik je melding voorbijkomen. Dingen die ontbreken:
Graag hoor ik van je..
op 20-03-2020 04:08 PM
Hoi dkoster,
Bedankt voor je reactie,
Mijn code van de smart tv is UE48J6200AWXXN
Het probleem bestaat al enkele maanden en gaat bv over de website JW.ORG
op 20-03-2020 05:01 PM
Hey @Samuel22 , Samuel,
Bedankt voor de info! Het introductiejaar van de tv is 2015.
Ik mis alleen nog de huidige softwareversie. Is dit de 1550.0?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Een eventuele update van deze browser is niet mogelijk.
Dit hangt af van de softwareversie. Is https://www.jw.org/nl/ de enige site die niet werkt?
Soms is deze browser te oud om bepaalde sites te kunnen weergeven.
Zou je misschien alvast, om uit te sluiten, de Smart Hub kunnen resetten?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Eventueel de tv een poos, half uurtje, spanningsloos zetten.
Graag hoor ik weer van je..
op 20-03-2020 05:48 PM
Hallo dkoster
20-03-2020 06:12 PM - bewerkt 22-03-2020 08:36 AM
Hey @Samuel22 , Samuel,
Graag even erbij blijven, anders schiet het niet op en kan ik je niet helpen. Gevraagd om de huidige softwareversie 🤷♂️.
Gevraagd om de versie van de Tizen browser 🤷♂️. Gevraagd om welke sites het nog meer gaat 🤷♂️.
Wat is de volledige foutmelding? Eventueel een foto uploaden.
Indien mogelijk even een duidelijk antwoord anders begrijp ik het ook niet..
22-03-2020 08:33 AM - bewerkt 22-03-2020 08:39 AM
Goedemorgen @Samuel22, Samuel,
Met betrekking tot de webbrowser. Het is mogelijk dat de pagina's die een veilige aanmelding vereisen niet worden ondersteund - dit is een beperking van de browser.
De jw.org pagina begint namelijk met https://. Deze kan in het verleden gewerkt hebben, maar is nu ws. aangepast.
Je zou nog het volgende kunnen proberen: open de browser. Ga naar de 3 horizontale streepjes.
Klik erop en ga naar Algemeen->Instell. terugz. Misschien helpt dit. De softwareversie 1550.0 is overigens up to date.
Een update van de browser kan niet los plaatsvinden en zit altijd in een update van de firmeware.
Er komt ws. geen update meer voor deze tv.