Mijn smart tv uit 2014 is up tu date wat software betreft. Toch zegt hij bij veel websites dat de url niet goed is. Bijvoorbeeld www.ikea.com. Wat... Bekijk bericht
Wanneer word er wel of geen One Connect Box meegeleverd bij een TV toestel, wij willen een tv aanschaffen incl zo'n box.
Waar moet je... Bekijk bericht
Het beeldscherm van onze televisie doet het ineens niet meer. Als je de tv aan zet start deze op en zie je ongeveer 1 seconde beeld, waarna het... Bekijk bericht
Hallo allen,
Ik hen een Samsung smart tv van ongeveer 2jaar oud. Tv gaat aan en uit wanneer hij zelf wilt standny lampje blijft knipperen.... Bekijk bericht
Dag allemaal ik heb een samsung qe49q67ralxxn tv en krijg regelmatig de melding smart device toestaan of weigeren.Waardoor komt dat en watis daar... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn TV start zichzelf een aantal keren achter elkaar opnieuw op. Vervolgens een paar minuten weer niks en dan weer een aantal keer... Bekijk bericht
Wie weet hoe ik apps kan toevoegen (bijvoorbeeld ZiggoGO) op mijn smart tv UE40ES6900.
HET GAAT DUS OM APPS DIE NIET ONDER DE STANDAARD... Bekijk bericht
Sinds een maand of 2 gaat de TV vanzelf aan, en begint verder te spelen op YouTube of Netflix.Ik ben erachter wanneer je de TV pas uitzet na het... Bekijk bericht
Sinds gisteren heb ik Samsung QE55Q85R TV. Een prachtig apparaat, maar met een heel vervelend probleem. Het zoeken van de digitale zenders van het... Bekijk bericht
hallo
iemand die me kan vertellen hoe ik een app op mijn televisie krijg?
ik heb een samsung curved tv model UE55H6850AW?
als ik de smart hub... Bekijk bericht
Hallo, ik ben geïnteresseerd in het kopen van een Samsung Samsung QE65Q950R TV in Nederland voor Franstalig België.
Mijn vraag zou zijn: de... Bekijk bericht
In Nederland wil ik de Samsung QE49Q70RALXXN aanschaffen. Nu woon ik in Duitsland en wil ik via deze smart tv Nederlandse apps als KPN Interactieve... Bekijk bericht
Bijna dagelijks moet ik de Samsung Frame tv opnieuw opstarten omdat de KPN iTV app niet werkt.
ik krijg dan de melding : ' kan de pagina niet... Bekijk bericht
Terwijl de Samsung Frame in Art mode staat hoor ik regelmatig het geluid van de TV.
dit duurt een seconde of 10 waarna het geluid stopt.
Dit... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb sinds 5 maanden een 65 inch televisie, namelijk de 65NU7090.
In het begin ging de televisie gelijk aan als ik op... Bekijk bericht
Mijn Samsung ue48ju7500l sluit niet helemaal af. De rode uitknop is eerst nog rood, maar na een tijdje gaat deze uit en verschijnt het scherm: geen... Bekijk bericht
Hallo
weet iemand of je in het menu van de Samsung The Frame tv ergens kunt zien hoe lang de tv vandaag heeft aangestaan? Ik zou graag in de... Bekijk bericht