Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wazige ronde vlekken rond spelers bij voetbal wedstrijd op QE65Q9FN

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2019 07:25 PM)
1835 Weergaven
birdsong
Explorer
Opties

Ik heb op mijn QE65Q9FN wazige ronde vlekken rond spelers bij voetbal wedstrijd!

Rond alle spelers zie je een ovale groene wazige vlek het lijkt wel of de spelers op het scherm zijn geplakt. 

Model: QE65Q9FNA

Softwareversie: T-KTM20DEUC-1251.0,BT-S

Ziggo CI+ module

0 Likes
31 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @birdsong ,

Mooi dat de update toch is gelukt! Hopelijk met resultaat, anders weer even aankloppen.

Deze update is vrij recent (12-06-2019). Het duurt dan meestal even voordat de tv ‘m kan benaderen.

Vandaar dat ie dan even geen nieuwe vindt..

Jij ook een fijn weekend!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
birdsong
Explorer
Opties

Helaas probleem nog steeds aanwezig, je kan het nu redelijk goed zien de rode speler links onder. IMG_20190623_095453.jpg

IMG_20190623_095445.jpg

IMG_20190623_095428.jpg

IMG_20190623_095108.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @birdsong ,

Het ziet er idd nog steeds niet fris uit. De beeldtest foto's zijn iig goed, dus geen probleem met je beeldscherm.

Zou je miss een voetbalclip van YouTube kunnen bekijken? Ook graag een 4K UHD demo clip.

Zie je het daar ook op terug? Anders moeten we toch een Extern Beheer aanvragen.

Ik heb echter nog steeds geen uitsluitsel over de Model Code QE65Q9FNALXXN.

Ik wil namelijk weten of dit een Benelux model is. Als het kan even verifiëren. 

Ik hoor wel of je eventueel een Extern Beheer wilt.

Als daar nix uitkomt, zou je het onder de garantie kunnen laten vallen..

Groet, Dick
0 Likes
birdsong
Explorer
Opties

IMG_20190515_070709.jpg

@DickKoster  schreef:

Hi @birdsong ,

Het ziet er idd nog steeds niet fris uit. De beeldtest foto's zijn iig goed, dus geen probleem met je beeldcherm.

Zou je miss een voetbalclip van YouTube kunnen bekijken? Ook graag een 4K UHD demo clip.

Zie je het daar ook op terug? Anders moeten we toch een Extern Beheer aanvragen.

Ik heb echter nog steeds geen uitsluitsel over de Model Code QE65Q9FNALXXN.

Ik wil namelijk weten of dit een Benelux model is. Als het kan even verifiëren. 

Ik hoor wel of je eventueel een Extern Beheer wilt.

Als daar nix uitkomt, zou je het onder de garantie kunnen laten vallen..

0 Likes
birdsong
Explorer
Opties

Bij YouTube 4K ziet het beeld er perfect uit, als ik dit vergelijk met live uitzending is de beeldkwaliteit slecht

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Gebruik je toevallig de Next van Ziggo? Daar zijn ook dit soort klachten over.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Lassy ,

Bedankt voor je bijdrage, maar hij had al aangegen dat hij kijkt via een CI+ module..

Groet, Dick
0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Stom :grinning-face-with-one-large-and-one-small-eye:, compleet overheen gelezen. Ik zie namelijk precies dezelfde klachten met de Next, vandaar.

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @birdsong ,

Ik denk dat het zou kunnen liggen aan het aangeboden signaal en niet aan de tv. YouTube doet ‘t namelijk wel goed.

Eerst proberen om het beeld te resetten. Bij Instellingen->Beeld->Expertinstellingen->Beeld resetten.

De CI+ module opnieuw installeren: 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/televisie-opnieuw-instellen/

Eventueel bij Ziggo de CI+ module laten omruilen en zodig een monteur laten komen om het signaal te laten doormeten..

Groet, Dick
0 Likes
birdsong
Explorer
Opties

Beste Dick,

2 weken geleden een ziggo monteur geweest. Deze heeft alles doorgemeten het signaal is goed. De kabel tussen tv en  ziggo aansluiting is nog geen 2 meter. Maar ik ga alles na mijn vakantie nog wel een keer resetten. Dit heb ik al een paar keer gedaan nadat monteur van Samsung de voedingen in mijn scherm heeft vervangen ivm zwarte balken in mijn scherm. PS bij mijn neef met exact het zelfde toestel is de tv binnen paar dagen na aankoop vervangen omdat de CI+ module lezer van tv box stuk was. Misschien is dit ook het geval bij mij. Het houd niet over met dit type tv je verwacht dit soort problemen niet met een tv van deze kwaliteit en prijs.

Dank voor je hulp tot nu toe groetjes Fred

0 Likes