Eindelijk was het zo ver, ik had besloten mezelf voor mijn verjaardag te verwennen met een mooie thuisbioscoop, de QE65Q85R met een No Gap... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Eindelijk was het zo ver, ik had besloten mezelf voor mijn verjaardag te verwennen met een mooie thuisbioscoop, de QE65Q85R met een No Gap... Bekijk bericht |
|
Beste. Mijn Samsung tv UE43J5500AWXXN. serienummer 07XY3SDG800603E. software versie T-HKMFDEUC-1530.1 gekocht op 12-8-2015 heeft sinds een week een... Bekijk bericht |
|
Ik heb onlangs een QE49Q60R tv aangeschaft. Deze heb ik ontvangen met 1 afstandsbediening (De normale afstandbediening zat er niet bij). Dit is de... Bekijk bericht Kan je de tv misschien updaten naar een nieuwere versie? Of een reset doen? http://www.samsung.com/n... Bekijk bericht |
|
Hallo ik krijg heel kort een witte flits op mijn tv. ik heb dit voornamelijk als ik radio luister via de tv of als ik op de ps4 speel. ... Bekijk bericht |
|
Hallo, Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Gister wou ik een apparaat aansluiten middels HDMI, echter werkte dit niet. Tot mijn grote... Bekijk bericht Hoi Kelly, heb je toevallig nog garantie op de tv? Je hebt namelijk al de meest voorkomende dingen g... Bekijk bericht |
|
hallo ik ben opzoek naar een muurbeugel voor mijn qled 75q60r op de samsung site staan 2 modellen maar deze zijn niet meer te verkrijgen mvg ... Bekijk bericht https://www.google.com/search?q=qled+75q60r+wall+mount&oq=qled+75q60r+wall+mount&aqs=chrome..69i57j3... Bekijk bericht |
|
mijn Samsung led tv van 5 jaar oud laat aan de linkerkant van het beeld ineens een verticale roze streep zien. Wat kan dit zijn en vooral, hoe is... Bekijk bericht Hi @Tieme1998, Zou je met behulp van deze tips foto's van de beeldtest kunnen sturen? Bekijk bericht |
|
Sinds 1,5 week blijft bij lineair tv kijken de nummer van het TV kanaal en het volume in beeld. Helemaal rechtsboven staat ook nog 'ATV' -... Bekijk bericht De TV 5 a 10 minuten spanningsloos zetten, (stekker uit stopcontact) en het probleem is opgelost Bekijk bericht |
|
Samsung 4K Ultra HD QLED TV 55Q90R, geeft rechts in beeld een witte verticale lijn is niet op alle zender werkt icm een ziggo media box next ... Bekijk bericht Probeer de beeldtest zou ik zeggen. Instellingen > ondersteuning > zelfdiagnose > beeldtest starten.... Bekijk bericht |
|
Ik heb een samsung qe55q7f tv en als ik via de coax kabel voetbal kijk wordt het beeld soms wazig/haperig en zit er een lijn achter de bal. Bij... Bekijk bericht Hoi @Christiaan1981 , Christiaan, Aan instellingen veranderen, heb je niet veel. Dit is een app die ... Bekijk bericht |
|
Mijn Samsung UA50J6200 van juni 2016 reageert niet meer op de afstandsbediening. Heb een nieuwe afstaandsbediening aangeschaft, maar blijft problem... Bekijk bericht Bedankt voor de hulp, ik had het zelf ook wel in mijn achterhoofd dat het een nieuwe tv word. In ied... Bekijk bericht |
|
Sinds een maand (binnen 4 jaar) verschijnen er 2 witte bollen/vlekken in beeld alsof het zonnetjes zijn (inmiddels zijn het er 4) Na onderzoek op... Bekijk bericht Hi @xxRegixx, Heb je al eens op de website van onze partner gekeken? https://bit.ly/2ckIp0G Bekijk bericht |
|
Kan iemand helpen. 2 dagen geleden nieuw modem van Ziggo ontvangen. Nu kan de tv niet meer verbinden met internet. Hij kan het nieuwe wifi netwerk... Bekijk bericht Eerlijk gezegd heb ik bewust gevraagd naar "Internetinstellingen" zodat ik de situatie kon bekijken,... Bekijk bericht |
|
Sinds december 2018 heb ik een nieuwe Samsung QE55Q9FNALXXN met bijgeleverde smart afstandsbediening. de afstandsbediening werkt de ene keer... Bekijk bericht Kun je mij een privebericht sturen met jouw adres- en contactgegevens? Ook heb ik het serienummer, d... Bekijk bericht |
|
Hi, wij willen de Samsung frame 65 inc kopen. Om de aansluitingen wbt electra goed neer te leggen zodat hij op de muur gehangen kan worden heb ik... Bekijk bericht Hi @Frame2, The Frame heeft maar 1 aansluiting voor de stroom nodig. De bijgeleverde kabel is vijf m... Bekijk bericht |
|
Advies gezocht verlengen kabel oudere one-connect box. Vandaag de helpdesk gebeld en vriendelijk tewoord gestaan. De dame wist echter niet waar... Bekijk bericht Dick, bedankt voor je info.. Ga kijken of ik een andere oplossing kan verzinnen... Bekijk bericht |
|
Ik heb continu problemen met mijn afstandsbediening. Ik kan heel vaak het geluid en de kanalen niet bedienen. Soms werkt het dan zonder reset... Bekijk bericht Hoi @Annelien1960 , Annelien, Als je een The Frame 32 inch hebt en je bedoelt 'Instellen universele ... Bekijk bericht |
|
Is de duurdere kwetsbare one connect kabel van fiber ook te vervangen voor een goedkopere minder kwetsbare kabel zoals bij de one connect mini Bekijk bericht Hi @Winter-2019, In theorie zou het mogelijk moeten zijn, maar als dit niet het gewenste resultaat g... Bekijk bericht |
|
Een geruime tijd probeer ik een probleem op te lossen. Geen erg probleem en gemakkelijk te omzeilen door wat moeite te doen maar als het opgelost... Bekijk bericht Waarschijnlijk is de HMDI kabel de culprit maar ik wou zeker zijn omdat ik een overschot aan HDMI ka... Bekijk bericht |
|
Goedendag community, ik heb een nieuwe tv gekocht, de 65RU7100, zojuist bezorgd. echter er staat op de pakbon en doos alleen 65RU7100, ... Bekijk bericht Hey @Lassy , Ik wilde deze net oppakken, maar je was met net voor. Beetje laat op vanmorgen. Erg goe... Bekijk bericht |