Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Videoland geen beeld na reclames bij hervatten

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2024 10:34 PM)
2052 Weergaven
lexmajoor
Explorer
Opties
Hi, ALLEEN bij Videoland krijgen we geen beeld na de reclames als we een reeds bekeken programma later weer verder kijken. Is er iemand hier die misschien tegen hetzelfde probleem aanloopt?
Ons toestel is trouwens de qn900a 85 TV. Dus de 8K uitvoering. Ik heb er trouwens nu google tv naast gezet om videoland foutloos te kijken. Beetje zonde zo. Alles is ook al gereset, verwijdert etc.
0 Likes

4 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
lexmajoor
Explorer
Opties
Even een update. Vandaag contact gehad met de mensen van de remote service. Alles gereset, maar mocht niet baten. Zowel met eigen verbinding als de hotspot bleef het probleem oppoppen. In ieder geval konden we concluderen dat het probleem niet door samsung verholpen kon worden. Vervolgens gebeld met videoland en daar blijkt dit specifieke probleem al per maart bekend te zijn. De oorzaak ligt bij videoland en heeft alleen betrekking op samsung televisies. Bij andere merken komt dit dus niet voor. Wanneer t gefixed gaat worden is nog niet bekend, maar ze zijn er mee bezig 😉 Ter compensatie heb ik overigens een upgrade van mijn abonnement gehad, al gaat dat t probleem nu niet verhelpen. Wel wil ik vermelden dat ik door zowel samsung als videoland perfect te woord gestaan ben! Topservice.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Maurits71 ,

Graag melden bij Videoland. Samsung maakt deze app niet.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Maurits71,

Bedankt voor jouw bericht. Mijn eigen ervaring wanneer een app op de televisie raar doet is om de stekker er voor 1 minuut eruit te halen. Meestal dat daarna de app weer zoals het hoort. Anders inderdaad het bij Videoland melden. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Roy5913,

Graag melden bij Videoland. Geen Samsung issue..

signatureee
Groet, Dick

12 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @lexmajoor ,

Hiervoor moet je bij de makers van de app zijn. Samsung maakt deze app niet.

https://hulp.videoland.com/

signatureee
Groet, Dick

lexmajoor
Explorer
Opties
Dat weet ik. Ik stelde hier dan ook de vraag of meerdere mensen hier hetzelfde fenomeen meemaken of dat ik de enige ben met dit specifieke probleem. Want het is namelijk typisch dat ik dit fenomeen alleen meemaak met mijn samsung televisie.
0 Likes
lexmajoor
Explorer
Opties
Maar is deze specifieke melding eigenlijk een bekende melding binnen samsung zelf? want ik krijg m niet teruggevonden hier op t forum.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @lexmajoor ,

Geen bekende melding. Je kunt er ook even remote naar laten kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
lexmajoor
Explorer
Opties
Even een update. Vandaag contact gehad met de mensen van de remote service. Alles gereset, maar mocht niet baten. Zowel met eigen verbinding als de hotspot bleef het probleem oppoppen. In ieder geval konden we concluderen dat het probleem niet door samsung verholpen kon worden. Vervolgens gebeld met videoland en daar blijkt dit specifieke probleem al per maart bekend te zijn. De oorzaak ligt bij videoland en heeft alleen betrekking op samsung televisies. Bij andere merken komt dit dus niet voor. Wanneer t gefixed gaat worden is nog niet bekend, maar ze zijn er mee bezig 😉 Ter compensatie heb ik overigens een upgrade van mijn abonnement gehad, al gaat dat t probleem nu niet verhelpen. Wel wil ik vermelden dat ik door zowel samsung als videoland perfect te woord gestaan ben! Topservice.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @lexmajoor ,

Bedankt voor je leuke terugkoppeling!
Fijn dat je zo goed geholpen bent! Veel kijkplezier weer!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

lexmajoor
Explorer
Opties
Verdere update. Met het abonnement zonder reclames doet het probleem zich niet meer voor. Dus het doorschakelen naar het programma levert dus blijkbaar t probleem op. Het wachten is dus op de fix vanuit videoland....
Maurits71
Pioneer
Opties
Hallo. Ik heb een soortgelijk probleem. Wij hebben ook een abonnement met reclame en zodra die beginnen loopt de app vaak vast. Nu is er ook een ander probleem bij gekomen dat als we op pauze drukken... de webbrowser spontaan opent. Erg vreemd allemaal...
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Maurits71 ,

Graag melden bij Videoland. Samsung maakt deze app niet.

signatureee
Groet, Dick