Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Videoland app werkt ineens niet meer..

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2021 04:49 PM)
10810 Weergaven
Stef1978
Pioneer
Opties

Hallo,

Ik heb een probleem dat de Videoland op mijn tv spontaan niet meer functioneerd, weet iemand een oplossing?

- QE75Q85RALXXN met versie 1318.0

Ik kan de app zelf niet verwijderen omdat het een basis app is. Ik heb de internet verbinding gecontroleerd en gereset, ik heb de smathup gereset maar niks helpt. Als ik de videoland app aanklik blijft het molentje 30 sec draaien en verdwijnt dan vervolgens, waarna er niks gebeurt. Klik ik weer op de app om te activeren dan komt het molentje ook niet meer in beeld.

0 Likes
14 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Stef1978 , Stef,

Er is een nieuwe Videoland app uit. Verwijderen gaat idd niet, maar opnieuw installeren wel.

Ga op de SmartHub naar APPS. Klik erop. Zoek/scroll naar Gedownloade app.

Vind daar Videoland en klik erop. Houd vast totdat Opnw install. verschijnt. Kiezen en daarna testen.

Desnoods de tv een poos spanningsloos zetten.

Suc6!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Stef1978
Pioneer
Opties
Bedankt voor je reactie. Ik kan de nieuwe app echt niet vinden.....alles geprobeert ook spanningloos...waar en hoe vind ik die nieuwe app? Er is er 1 dat is de basis videoland app......
0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @Stef1978 , Stef,

Shoot! Meestal is het ook een firmware kwestie, maar die is up to date. Ik vond net wel een recent bericht voor je:

"3 dagen met videoland en samsung aan de chat gezeten. Met de medewerkers werd uiteindelijk (wat ik meteen al wist) geconcludeerd dat de nieuwe app niet automatisch of handmatig in de samsung app store te vinden is. Videoland deed het weken goed maar opeens viel ie alsmaar uit op mijn samsung tv en dat bleef ie doen."

Misschien toch maar iemand van Videoland door de telefoon trekken 😉...

Groet, Dick
Stef1978
Pioneer
Opties
Het lijkt op dit moment weer te werken. Ik heb de smathub gereset. Vervolgens de tv spanningsloos gemaakt alsmede daarna de app opnieuw geïnstalleerd. Daarna starte hij weer op...hardnekkig probleem....maar het is gelukt voor nu...thanks voor de hulp..
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @Stef1978 , Stef,

Geen dank natuurlijk! Jij bedankt voor je terugkoppeling en het markeren als Oplossing!

Mooi dat het weer werkt!

Fijne zondag nog!

Groet, Dick
0 Likes
Truthboy
First Poster
Opties
er is maar een oplossing en dat is een harde reset. maar dat ligt aan de Samsung TV en niet aan de Videoland app. want Netflix en Prime Video hebben datzelfde probleem. dus conclusie Samsung moet haar toestellen beter beveiligen hiervoor denk ik.
0 Likes
Members_Gq28PG1
First Poster
Opties

Sinds kort kan ik ook niet meer de app gebruiken op mijn Samsung tv type UE40f2600aw

alles geprobeerd wat in vorige berichten stonden, Helaas met geen goede actie van videoland.

Dus app verwijdert stekker uit de tv naar 1 minuut aangezet en app opnieuw gedownload. Nog wordt de app niet meer ondersteund.

Iemand een oplossing?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_Gq28PG1 ,

Je post dit in een topic wat in 2019 is gestart en bovendien op Opgelost staat.
De kans op een reactie is dan klein. Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Bij Schermmenu→Ondersteuning→Contact met Samsung..

signatureee
Groet, Dick

misteuqe
First Poster
Opties
Ik heb geen smart tv en er is dus een update geweest alleen bij mij staat er dat ik opnieuw in moet loggen maar er staan helemaal vakjes waar ik dat kan doen er staat alleen ja dat begrijp ik en dan moet je daar op klikken om opnieuw in td loggen maar hij ik kan alleen dan klikken op app afsluiten en dan gaat die weer naar tv en videoland staat alleen maar bij recent gebruikt en niet bij apps
0 Likes