Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verschil UE49MU7000-7050-7040-7070

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2017 05:39 PM)
4055 Weergaven
dac0ta
Apprentice
Opties

Goedenmiddag,

Zou iemend mij het verschil kunnen vertellen tussen de Samsung  UE49MU7000-7050-7040 en 7070??

Kan hie rniets over vinden.. Behalve verschil in Kleur?

Klopt dit?

mvg

Marco

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Replicah
Pathfinder
Opties

Beste dac0ta,

Ik heb de verschillen van de toestellen even op een rijtje gezet. De 7040 kon ik helaas niet vinden, ik denk dat dit om een belgisch model gaat en hetzelfde is als de 7050. De verschillen zijn in het blauw gemarkeerd. 

49MU7000         49MU7050            49MU7070

Schermafbeelding 2017-09-04 om 13.37.44.pngSchermafbeelding 2017-09-04 om 13.37.56.pngSchermafbeelding 2017-09-04 om 13.38.10.pngSchermafbeelding 2017-09-04 om 13.38.20.png

Ik hoop dat dit geholpen heeft!

Met vriendelijke groet,

Replicah

----------------------------------------------------------------------------
Antwoord gevonden op uw vraag? Markeer het bericht als ✓ opgelost! ಠ◡ಠ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Replicah
Pathfinder
Opties

Beste dac0ta,

Ik heb de verschillen van de toestellen even op een rijtje gezet. De 7040 kon ik helaas niet vinden, ik denk dat dit om een belgisch model gaat en hetzelfde is als de 7050. De verschillen zijn in het blauw gemarkeerd. 

49MU7000         49MU7050            49MU7070

Schermafbeelding 2017-09-04 om 13.37.44.pngSchermafbeelding 2017-09-04 om 13.37.56.pngSchermafbeelding 2017-09-04 om 13.38.10.pngSchermafbeelding 2017-09-04 om 13.38.20.png

Ik hoop dat dit geholpen heeft!

Met vriendelijke groet,

Replicah

dac0ta
Apprentice
Opties

Hoi replicah,

thnx voor je uitgebreide lijstje. :face-with-tears-of-joy:

Dan wordt het toch de 7050... nu even kijken of tvreus de XXN versie levert. 

Heb jij toevallig ervaring met hun...

0 Likes
Replicah
Pathfinder
Opties

Beste dac0ta,

Ik heb zelf geen ervaring met TV reus. Maar ik zie wel dat ze daar de 7050 voor een hele goede prijs hebben staan! 

Mocht je het geen fijn gevoel vinden om direct via iDeal te betalen kun je bij hun ook onder rembours betalen, dus pinnen aan de deur. Voor zover ik weet kost dit niks extra bij hun. Kijk goed bij levering of het typenummer e.d klopt. 

Ze hebben wel een keurmerk :smiling-face: Keurmerk TV Reus

Wat bedoeld u met XXN versie? 

Met vriendelijke groet,

Replicah

0 Likes
dac0ta
Apprentice
Opties

Ten eerste superthnx dat je er zoveel tijd insteekt om mij te helpen. 

Mij is  door Samsung Nederland verteld dat de serienummers voor Benelux versies van hun televisies eindigen op XXN, dus ga navragen of ze die leveren. Volgens tvtotaal.nl zou het naast landcodes niet uit moeten maken of je een NL versie of DE versie hebt. Alleen qua zenderinstellingen kan je tegen wat issues aanlopen. En dat wil ik uiteraard niet. Ook wil ik op geen enkele manier in de toekomst voor verrassingen qua garantie komen te staan. Nogmaals thnx voor je hulp. 

Replicah
Pathfinder
Opties

Ik zie op hun website staan dat de televisie CI+ gecertificeerd is. Moet gewoon werken dus!

Veel plezier en succes. 

Met vriendelijke groet,

Replicah

0 Likes
dac0ta
Apprentice
Opties

Dank je wel. Gaat lukken. Heb ze gemaild. Jammergenoeg nu niemand online op de chat bij hun. Laat nog wel even weten wat mijn ervaringen na eventuele aankoop zijn. :winking-face:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @dac0ta

nog van harte welkom op de Community!

Ik hoor graag of het is gelukt met het kopen van de UE49MU7050. En hoe die bevalt natuurlijk. 😉

rsz-846676
0 Likes