koptelefoon aangesloten op ext rgb aansluiting met verloop naar audiojack 3.5mm maar kan er maar weinig geluid uit krijgen. iemand een idee wat er... Bekijk bericht
Anoniem
@DickKoster schreef: Goedemiddag @LieveDeKetelbutter , Even geen idee
waar dit over gaat Ik gok om h... Bekijk bericht
Hello, I bought a Samsung TV UB55KU6640S 10 months ago and now I have a big black shadown on my TV. What would be the problem and how can I fix... Bekijk bericht
De Vevo (muziekvideos) app is enkele maanden geleden verdwenen van mijn 2016 tv (UE65KU6400)
is de ondersteuning van apps na een jaar al zo... Bekijk bericht
The screen of my Samsung T24300C broke from the inside. It displays a large part of the screen covered in black and white. The screen has no... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Samsung UE32M5600 televisie.
Na aansluiten via de kabel krijg ik met geen mogelijk digitale kanalen, via DVB-C
Heb... Bekijk bericht
Sinds een paar dagen kan ik op mijn Samsung UE65KS8000 geen Netlfix meer kijken
want ik krijg de code 3.16 en 3.6
Tv is via de Wifi op mijn... Bekijk bericht
Ik heb een UE45ES6560 en sinds kort wordt mijn WiFi adaptor (WIS09ABGN) niet meer hekend. Ik begin het idee te krijgen dat de USB port(s) het... Bekijk bericht
Heb gepost dat ik problemen heb met het bekijken van o.a. RTLXL! Kreeg antwoord van ene Bruce die mij vroeg prive contact op te nemen zodat een van... Bekijk bericht
De soundbar geeft een irritant geluid en geeft de melding, not connectict,
de provider, teleplaza geeft de tv en soundbar de schuld en de... Bekijk bericht
In september 2013 heb ik de Smart TV UE46F5500 in mijn bezit. Nu wil het zo zijn dat ik geen nieuwe apps meer kan downloaden omdat de Samsung App... Bekijk bericht
Hallo,
Onze TV is vijf jaar oud en gebint eigenaardig gedrag te vertonen. In eerste instantie stopte de WiFi adpter ermee. Hij kan geen enkel... Bekijk bericht
Draadloos verbinden met mijn plaatselijke wifi is geen probleem. Maar draadloos verbinden met de ingestelde wifi hotspot die internet verbinding... Bekijk bericht
Hallo,
Ik kan geen NL zenders ontvangen op mijn TV. Ik heb een firmware update gedaan en een reset van het systeem. Verder heb ik alles... Bekijk bericht
QLED Q7 samen met Soundbar HW-MS 650 pairen niet via Bluetooth.
Probeer de soundbar te pairen via Bluetooth > Binnen instellingen ziet... Bekijk bericht
hallo beste mensen,
Als ik videos heb gemaakt met mijn Samsung Note 4 dan kan ik het mooi afspelen
op de tv maar ik krijg er geen geluid... Bekijk bericht